دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده صورت پوست چرب و جوش دار بزرگسالان آکنه زوم هیدرا فیس دوکس 50 ml البرز تجارت یگانه

Cream moisturizer face oily and pimple skin adult acnesome hydra FACEDOUX 50 ml ALBORZ TEJARAT YEGANEH


شناسه محصول: 6262720900549
شناسه محصول: 6262720900549
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,984,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده آکنه زوم هیدرا فیس دوکس مخصوص پوست های چرب و مختلط می باشد که قابلیت افزایش توانایی پوست در جذب، نگهداری و توزیع رطوبت را دارا می باشد. این کرم عمیقا در لایه های شاخی پوست نفوذ نموده و ضمن کاهش ترشحات غدد چربی و کمک به رفع جوش های چرکی و ملتهب پوست، باعث ایجاد نرمی و لطافت آن می گردد. پوست های چرب به دلیل استفاده از شوینده و یا کرم های ضد جوش و کاهش دهنده ترشح چربی، به یک مرطوب کننده برای آب رسانی به بافت های پوست خود نیاز دارند. این کرم با ایجاد لایه ای محافظ، ضمن حفظ رطوبت پوست باعث بسته شدن منافذ باز پوست و جلوگیری از ایجاد کومدون های سر سیاه و سر سفید می گردد. این محصول با بکارگیری ماده موثره Trimoist رطوبت لازم پوست به صورت ۲۴ساعته را با ۳مکانیسم تامین می کند.

ترکیبات موثر کرم مرطوب کننده آکنه زوم هیدرا فیس دوکس:

کارنوزین: مرطوب کننده آکنه زوم حاوی پروتئینی به نام کارنوزین است که نقش آن محافظت و بهبود عملکرد عناصر مهم ساختاری سلول از جمله DNA، چربی ها و پروتئین ها بوده و از این طریق از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

آسترافورس: آسترافورس محصول لیپوزومی از عصاره ریشه گیاه آستراگالوس ممبرانوس می باشد که توانایی بالایی در بهبود عملکرد سیستم ایمنی و گردش خون مویرگی دارد. آسترافورس ترکیبی است با خاصیت ضد پیری و ضد جوش که باعث نرمی، لطافت و مرطوب کنندگی پوست می باشد و التهابات ترشح سبوم را کاهش می دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک