دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده صورت و بدن پوست چرب بزرگسالان آردن بیوتی 50 g پارس حیان

Cream moisturizer face and body oily skin adult ARDENE BEAUTY 50 g PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147705464
شناسه محصول: 6260147705464
امتیاز محصول

داروخانه ها

790,000 ریال
553,000 ریال
%30
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده پوست چرب آردن حاوی کلاژن، اوره، سدیم PCA، گلیسیرین و اسید هیالورونیک است. این محصول بدون ایجاد چربی اضافی روی پوست، به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک می‎‌‌کند. استفاده از این کرم سبب افزایش الاستیسیته و قوام پوست می‌شود. پس از مصرف این کرم احساس خشکی و کشیدگی پوست کاهش می‌یابد. این محصول به تجدید ساختار سلولی و تحریک سنتز کلاژن و الاستین کمک کرده و شفافیت پوست را نیز افزایش می‌دهد. مقابله با تشکیل رادیکال‌های آزاد و خنثی سازی عملکرد آنها از مزایای استفاده از این کرم است. این محصول فاقد چربی است.

اوره در ساختار طبیعی پوست به عنوان یکی از سه عامل اصلی مرطوب کننده پوست بوده و سبب حفظ آب بین سلول‌های پوستی می‌شود. این ماده با خاصیت کراتولیتیکی خود، به نرم شدن لایه شاخی کمک کرده و جدا شدن آسان آن از پوست را ممکن می‌کند. اوره خاصیت ضد خارش دارد و از بروز حساسیت‌های پوستی ممانعت به عمل می‌آورد.

اسید هیالورونیک هیدرولیز شده این ماده خالص به مقدار فراوان در ماتریکس بین سلولی پوست سالم موجود است. اسید هیالورونیک با پر نمودن فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در این مکان‌ها از پوست مراقبت نموده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. این ماده با کمک به حفظ رطوبت پوست، سبب افزایش نرمی و بهبود انعطاف پذیری پوست نیز می‌شود.

کلاژن هیدرولیز شده این ماده علاوه بر تقویت و افزایش استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست و کاهش عمق چین و چروک‌های پوستی با تامین رطوبت مورد نیاز لایه شاخی پوست، سبب افزایش الاستیسیته و طراوت آن می‌شود. سدیم لاکتات از عوامل مرطوب کننده طبیعی پوست به شمار می‌آید. این ماده رطوبت‌رسان با جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست سبب بهبود نرمی و لطافت پوست می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک