دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده انواع پوست بالای 40 سال سینره 65 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

Cream moisturizer face all skin over 40 years old CINERE 65 ml TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374025281
شناسه محصول: 6260374025281
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پوست سد دفاعی بدن محسوب می شود و علاوه بر نقش حفاظتی در برابر عوامل مخرب محیطی از تبخیر شدن آب نیز جلوگیری می کند. پوست برای حفظ نرمی و لطافت خود به رطوبت نیاز دارد. این رطوبت مورد نیاز توسط کرم مرطوب کننده بالای ۴۰ سال سینره به آسانی تامین می شود. این محصول مناسب انواع پوست و مورد استفاده خانم ها و آقایان است. رطوبت بدن توسط مکانیزم های مختلفی تنظیم می گردد. بعنوان مثال چربی که از غدد سباسه پوست ترشح می شود، علاوه بر ایجاد نرمی از تبخیر شدن آب پوست نیز جلوگیری می نماید. عوامل محیطی نظیر استفاده از شوینده ها تبخیر آب از پوست را افزایش می دهند. با افزایش سن، ترشح چربی از غدد سباسه کاهش می یابد لایه اپیدرم نازک تر می شود، پروتئین های ساختمانی و قدرت حفظ آب کاهش می یابد و در نتیجه نیاز پوست به مرطوب کننده افزایش می یابد. 

ترکیبات موثر کرم مرطوب کننده بالای ۴۰ سال سینره کمپلکس مواد مرطوب کننده: 

  • کمپلکس مواد مرطوب کننده: این کمپلکس حاوی مواد محلول در آب و مواد محلول در چربی است که شامل عصاره مخمر، اسید لاکتیک، تری هیدروکسی پالمیتیک اسید و پروتئین های گوناگون می باشد. مواد محلول در آب موجود در این کمپلکس، قادر هستند قدرت حفظ رطوبت در تمام لایه های پوست را افزایش دهند. بعلاوه ماده محلول در چربی آن می تواند به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کند و علاوه بر ایجاد رطوبت، آن را برای ساخت بیشتر چربی های ساختمانی ترغیب نماید.
  • صمغ بیوساکارید: این ماده قندی مانند یک لایه محافظ روی پوست قرار می گیرد و از پوست در مقابل عوامل مخرب محیطی محافظت می کند. از سوی دیگر این ماده ساکاریدی، به علت قدرت جذب آب می تواند مولکول های آب را در خود نگه دارد و به حفظ رطوبت پوست کمک کند. شی باتر: شی باتر مرطوب کننده ای شناخته شده است که رطوبت و الاستیسیته پوست را افزایش می دهد.
  • شی باتر: شی باتر، باعث افزایش سرعت بازسازی پوست می گردد و سینامیک اسید موجود در آن دارای خاصیت محافظت کنندگی از پوست می باشد.
  • روغن اینکا اینچی: از نظر میزان اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ یکی از غنی ترین روغن های طبیعی می باشد. این اسیدهای چرب نقش مهمی در ایجاد لایه پپتیدی پوست دارند و باعث التیام سریع پوست، ترمیم پوست های ترک خورده و شادابی و طراوت آن می شوند.
  • روغن جوجوبا: روغن جوجوبا مشابه سبوم و چربی طبیعی پوست می باشد و بعنوان یک مرطوب کننده غنی مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک