دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده دست و ناخن هیدرا وست پرودرما 40 ml آرا شیمی پارس

Cream moisturizer hand and nail all skin adult hydravest PRO DERMA 40 ml ARA CHEMI PARS


شناسه محصول: 6264790300618
شناسه محصول: 6264790300618
دسته بندی: کرم تقویتی
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,145,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما همچنین سبب تقویت و افزایش انعطاف پذیری و استحکام ناخن ها به ویژه ناخن های ترک خورده و شکننده شده و با مرطوب نمودن پوست اطراف ناخن ها (کوتیکول) سبب حفظ زیبایی، شفافیت و براقیت ناخن ها می شود. این کرم فاقد نگهدارنده های مضر پارابن و نیز فاقد چربی بوده و بدون برجای گذاری اثر چرب کنندگی بر روی پوست و ناخن، به راحتی جذب شده و استفاده از آن پس از انجام مانیکور و پدیکور و مصرف طولانی مدت از لاک ها و حلال های آن بسیار توصیه می گردد. کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما حاوی روغن دانه انگور، شی باتر و اسکوالن به عنوان عوامل نرم کننده طبیعی پوست است. با داشتن اسید های چرب ضروری و با استفاده از خواص ضد التهابی خود موجب تقویت ساختار پوست و حفظ رطوبت و افزایش نرمی لطافت و انعطاف پذیری پوست دست و همچنین ناخن ها می شوند.

از جمله مهمترین مواد موثر موجود در کرم مرطوب کننده دست و ناخن پرودرما:

  • روغن بادام شیرین: یک روغن سبک و سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند اسید لینولئیک (امگا-۶) و اولئیک اسید (امگا-۹) و ویتامین E می باشد و ضمن افزایش استحکام پوست سبب نرمی و جلوگیری از کاهش رطوبت و خشکی ناخن ها و پوست اطراف ناخن (کوتیکول) می گردد.
  • شی باتر و اسکوالن: از جمله نرم کننده های طبیعی پوست هستند که با داشتن اسیدهای چرب مانند استئاریک اسید و پالمتیک اسید علاوه بر تقویت پوست، سبب افزایش نرمی و حفظ رطوبت طبیعی پوست می شود.
  • روغن جوجوبا: با داشتن انواع اسیدهای چرب طبیعی و جلوگیری از دفع آب پوست، ضمن جلوگیری از خشکی ناخن ها و کوتیکول سبب الاستیسیته و انعطاف پذیری آنها نیز می شود.
  • پروتئین کلاژن هیدرولیز شده: با توجه به اینکه ناخن ها از پروتئین هایی مانند کراتین و کلاژن ساخته شده و استحکام آنها رابطه مستقیم با میزان این دو پروتئین دارد، استفاده از کلاژن در این محصول سبب ترمیم ناخن های آسیب دیده و افزایش استحکام آنها شده و به حفظ یکپارچگی و یکنواختی ناخن های دست کمک می نماید.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک