دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب ایج وست پرودرما 20 ml آرا شیمی پارس

Cream anti wrinkle eye and lip contour agevest PRO DERMA 20 ml ARA CHEMI PARS


شناسه محصول: 6264790300625
شناسه محصول: 6264790300625
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,845,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما با بهره مندی از ترکیبات و مواد نوین بسیار موثر جوان کننده و ضد چروک، بازسازی کننده و ترمیم کننده، تقویت کننده و روشن کننده، علاوه بر پیشگیری در بروز و کاهش چروک های سطحی و عمیق دور چشم و دور لب، کاهش پف کردگی و سیاهی زیر چشم و جلوگیری از افتادگی و افزایش استحکام اطراف چشم ها نیز بسیار کارآمد بوده و با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدان، نرم کننده و مرطوب کننده از تاثیر عوام محیطی بر روند پیری پوست اطراف چشم و دور لب به میزان قابل توجهی می کاهد. این فرآورده با عدم استفاده از اسانس و نگهدارنده مضر پارابن در فرمولاسیون ساخت خود، میزان بروز حساسیت های چشمی ناشی از انقباضات چشم را به حداقل رسانده است.

اخم کردن، لبخند و گریه، پلک زدن و به طور کلی حالت ها و احساساتی که باعث انقباض پوست این نواحی می شود، به تدریج موجب باعث ایجاد خطوط سطحی و عمیق شده و چین و چروک هایی گوشه چشم، تو رفتگی و گودی خط بین لب و خطوط ریز پوستی دور لب می شود. کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما حاوی ماده ای فعال شبیه به بوتاکس با نام Biomyox می باشد که به صورت طبیعی از آب گیاه تره (شاهی آبی) به دست می آید و غنی از مواد معدنی مانند کلسیم و پتاسیم است که به ریلکس سازی ماهیچه های صورت کمک می نماید و در رفع چین و چروک های و خطوط اطراف چشم و دور لب کم شایانی می نماید. 

این محصول از ترکیبات فعال و موثر دیگری همچون رتینول و کوآنیزم Q۱۰که در رفع چروک های پوست و تحریک ساخت کلاژن برای جلوگیری از افتادگی پوست نیز بهره مند می باشد. همچنین سرشار از ترکیبات رطوبت رسان، مغذی و ویتامین های مورد نیاز پوست نیز می باشد.

  • رتینول: رتینول سبب بهبود رنگ پوست، افزایش تولید کلاژن و کاهش چین و چروک های پوست می‌شود.
  • کوآنیزم Q10: یوبیکینون یا همان کوآنیزم Q۱۰محرک ساخت کلاژن می‌باشد و از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک