دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم دور چشم ایج پرو سی گل 20 ml لابراتوار دکتر اخوی

Cream anti wrinkle eye contour age pro SEAGULL 20 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156000499
شناسه محصول: 6260156000499
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,580,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,580,000 ریال
1,169,200 ریال
%26
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

بافت دور چشم بر اثر عوامل مضر مختلفی از جمله اشعه آفتاب، خشکی، سرما، گرما، باد، گرد و غبار و با افزایش سن، خاصیت الاستیسیته و رطوبت‌دهی طبیعی خود را از دست داده در نتیجه افتادگی پف و چروک‎ هایی در اطراف چشم بروز می‌کند.با در نظر گرفتن این عوامل مخرب و نیاز پوست به محافظت در برابر آن‎ها کرم دور چشم سی گل با وجود ترکیبات لیپوزوم ها ساخته شده است. فرمولاسیون این کرم دور چشم اعجاب انگیز چنان طراحی شده است که موثرترین ترکیبات ضد پیری را در عمق بافت ‎های پوست اطراف چشم نفوذ می‌دهد.

لیپوزوم‎ ها میکرو کپسول‎ های بی‌نهایت ریز توخالی هستند که حاوی مواد ضد پیری از قبیل فسفو لیپید و پلی پپتیدهای سویا بوده و نوسازی سلولی را فعال می‌نماید و بنابراین با عوامل اصلی پیری پوست که همانا سخت شدن غشا سلول توسط کلسترول می‌باشد مبارزه کرده و استحکام بافت‎ ها را باعث می‌شوند. این کپسول‎ های کره‌ای شکل میکروسکوپی مواد مورد نظر (ویتامین‎ های A ,C ,E و اسید‎های آلفا هیدروکسی) را در خود جا داده و این مواد را به عمق پوست منتقل کرده و در نتیجه پوست را بطور سریع‌تر و موثرتری محافظت و نوسازی می‎‌کنند.

کرم دور چشم سی‌گل حاوی لیپوزوم اسیدهای میوه، لیپوزوم ویتامین A، لیپوزوم ویتامین E، لیپوزوم ویتامین C، سدیم P.C.A و اسکوالن می‌باشد. لیپوزوم اسید‎های میوه رطوبت‌رسان و کمک به نوسازی سلول‎ های دور چشم می‌باشد.

لیپوزوم ویتامین A ,E ,C کمک به شفافیت حفظ رطوبت و جوان سازی پوست است. اسکوالن نرم ‎کننده و لطیف‎ کننده پوست، سدیم P.C.A نگهدارنده رطوبت پوست و آبرسان پوست است. سدیم P.C.A سدیم پی سی ای وظیفه نگهداری رطوبت در داخل سلول های پوست را برعهده دارد و باعث هیدراته شدن پوست می‌شود. اسکوالن یک روغن طبیعی است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد و در برطرف کردن چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم کمک شایانی می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک