دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد جوش صورت پوست چرب و جوش دار بزرگسالان درماتیپیک 30 ml پوبر

Cream anti acne face oily and pimple skin adult DERMA TYPIQUE 30 ml POOBER


شناسه محصول: 6260304200542
شناسه محصول: 6260304200542
دسته بندی: ضد جوش صورت
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,998,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک سبب کاهش چشمگیر جوش‌ها، دانه‌های سرسیاه و اسکارهای پس از جوش می‌شود. این کرم به دلیل ترکیبی از ۱۰ عامل موثر موجب کم شدن التهاب، ترشح چربی و نیز رشد باکتری می‌شود. جوش‌ها از بین می‌روند و پوست با منافذی که جمع شده اند، نرم و بدون براقی می‌شود.

ترکیبات موثر:

  • اسید سالیسیلیک: این ماده به عنوان یک اسید آلی بی رنگ و بی بو شناخته می‌شود. ساختار اسید سالیسیلیک باعث می‌شود که در روغن به راحتی حل شود. بنابراین این اسید اصطلاحا محلول در چربی است. این به این معنی است که می‌تواند به لایه‌های روغنی و چربی پوست نفوذ کند. تجمع باکتری‌ها و چربی در پوست منجر به گرفتگی منافذ، شیوع جوش‌های سرسیاه و آکنه می‌شود. این ماده حاوی ترکیباتی است که اثرات ضد التهاب، لایه بردار و ضد باکتریایی خفیف دارد.
  • عصاره خار مریم: امروزه آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه فرابنفش، نیاز به محصولات ایمن، ارزان، در دسترس و محافظ در برابر پرتو فرابنفش خورشید را بیش از پیش نموده است. سیلیمارین یا عصاره خار مریم دارای اثرات ضد التهابی و ضد سرطانی بر روی پوست است.
  • نیاسین آمید: نیاسین آمید یک شکل متفاوت از ویتامین B۳است که به دلیل فواید بسیار زیادی که بر روی پوست دارد، در محصولات مراقبتی آرایشی استفاده می‌شود. تحقیقات نشان داده اند که فواید نیاسین آمید می‌تواند شامل درمان آکنه باشد. همچنین استفاده موضعی از نیاسین آمید می‌تواند به کاهش لکه‌های تیره پوست کمک کند.
  • آلوئه ورا: از ماده ژلاتینی گیاه آلوئه ورا برای مصارف بهداشتی آرایشی استفاده می‌شود. به علت داشتن خواص ضد میکروبی و ضد التهابی در درمان بسیاری از زخم‌ها و جراحت‌ها و سوختگی‌ها، اگزما، تاول، گزیدگی زنبور و نیش حشرات، بریدگی و آفتاب سوختگی موثر است. این گیاه حاوی ویتامین‌های E، C، B۱۲، B۶، B۲، B۱و A و مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی بوده و با همه انواع پوست سازگار است. خواص آبرسانی آلوئه ورا فوق العاده بوده و رطوبت پوست را به شکل شگفت انگیزی حفظ می‌نماید.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک