دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد آفتاب پوست حساس SPF30 کودکان توتال هیدرودرم 50 ml پارس حیان

Cream sunscreen sensitive skin SPF30 children total HYDRODERM 50 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147730640
شناسه محصول: 6260147730640
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم ضد آفتاب کودکان SPF۳۰هیدرودرم با فاکتور حفاظتی SPF۳۰تایید شده در کشور آلمان با قابلیت جذب آسان، مقاوم در برابر آب، تعریق و شستشو، بدون خاصیت چسبندگی و پایدار در برابر نور از پوست حساس کودکان در برابر پرتوهای زیانبار نور آفتاب به طور کامل محافظت می کند.

قدرت حفاظتی بالا در تمام طول موج های پرتوهای ماورای بنفش (UVA+UVB Protection):

در تولید این فرآورده از انواع جدید فیلترهای ضد آفتاب و سایر جاذب های اشعه ماورای بنفش استفاده گردیده است. این ترکیبات علاوه بر اینکه از نفوذ اشعه UVB به داخل پوست به میزان بسیار بالایی جلوگیری می کنند، قادرند به نحو موثری پوست را از اثرات زیان بار اشعه UVA نیز محافظت نمایند.

مقاومت زیاد در برابر تعریق و شستشو:

این فرآورده با دارا بودن فرمولاسیون پیشرفته، مقاومت زیادی در برابر تعریق و شستشو با آب داشته و قابلیت کاربرد هنگام شنا در دریا و استخر را دارد، به علاوه از چسبیدن شن و ماسه به سطح پوست به هنگام بازی کودکان در ساحل دریا نیز جلوگیری می نماید.

کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم دارای مواد موثر به شرح زیر می باشد:

  • عصاره آلوئه ورا: اثرات شگفت آور عصاره گیاه آلوئه ورا در کاهش التهابات ناشی از نور خورشید و ترمیم جراحات سطحی پوست از دیرباز شناخته شده است. این ماده همچنین با افزایش تکثیر سلول های اپیدرم در ترمیم پوست آسیب دیده بسیار موثر می باشد.
  • ویتامین C: آسکوربیل پالمیتات از انواع فعال و پایدار ویتامین C بوده که به کمک خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی خود تقویت سنتز کلاژن را سبب می گردد و موجب انعطاف پذیری، مهار پیگمانتاسیون و نیز کاهش اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش نور خورشید می شود.
  • عصاره بابونه: بابونه و عصاره آن خاصیت ضد التهابی داشته و در اریتم و بهبود التهابات ایجاد شده در پوست و غشا مخاطی کاربرد فراوان دارد. بیزابولول موجود در روغن های ضروری عصاره بابونه نیز با افزایش جریان خون مویرگی و ایجاد خاصیت ضد باکتری سبب بهبود سریع تر التهابات پوستی می گردد.
  • ویتامین A: رتینیل پالمیتات دارای اثرات بیولوژیکی متعددی می باشد. یکی از مهمترین عملکردهای آن تحریک سنتز کلاژن و الاستین در عمق اپیدرم بوده که از این طریق سبب حفظ الاستیسیته پوست شده و به حفظ رطوبت آن کمک قابل توجهی می نماید.
  • ویتامین E: توکوفریل استات موجود در فرمولاسیون این کرم دارای اثری مثبت بر متابولیسم سلولی داشته، سبب خنثی شدن عمل رادیکال های آزاد گردیده و از ایجاد چین و چروک های سطحی در سطح پوست جلوگیری می نماید.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک