دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک صورت انواع پوست SPF50 بزرگسالان اریکه 50 ml بی رنگ آریا زیبا سلامت

Cream sunscreen and anti stain face all skin SPF50 adult ERIKEH 50 ml clear ARIA ZIBA SALAMAT


شناسه محصول: 6261156500668
شناسه محصول: 6261156500668
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF۵۰ اریکه دارای فیلترهای شیمیایی، فیزیکی و ارگانیک بوده و علاوه بر اینکه از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند، خاصیت روشن‌کنندگی و ضد لک نیز دارد. این محصول با بافت منحصر بفرد و سبک خود به سهولت روی پوست پخش شده و ایجاد سفیدی نیز نمی‌کند. مقاومت مناسب در برابر تعریق و شستشو و سرعت جذب بالا از دیگر مزایای این ضدآفتاب ضدلک است. این ضد آفتاب تحت لیسانس شرکت اریکه فرانسه بوده و کیفیتی بی‌نظیر دارد. اگر به دنبال ضد آفتابی هستید که ضد لک باشد اما رنگ نداشته باشد، این فرآورده برایتان کاملا مناسب خواهد بود.

به طور کلی افرادی که پوست‌های روشن دارند بیش از اشخاصی که پوست تیره دارند، مستعد بروز لک هستند. لک‌های پوستی بر اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شوند که افزایش سن، تغییرات هورمونی و قرار گرفتن در معرض آفتاب از مهم‌ترین آنها به شمار می‌آید. اشعه ماورای بنفش خورشید عامل ایجاد بسیاری از لک‌ها و همچنین پررنگ‌تر شدن آنها است. نور خورشید نه تنها ایجاد لک می‌کند بلکه در دراز مدت سبب می‌شود تا جوش‌های پوستی به صورت زخم تیره درآیند و التهاب و قرمزی پوست نیز بیشتر شود. اما مهم‌تر از همه اینها آن است که اشعه UV خورشید می‌تواند عامل سرطان پوست باشد. به همین دلیل است که مصرف کرم ضد آفتاب از سن ۶ ماهگی به بعد به همه افراد توصیه می‌شود.

ضد آفتاب ضد لک با کمرنگ کردن لک‌های پوستی این قابلیت را دارد که هم اثر درمانی و هم اثر پیشگیری‌کننده داشته باشد. یک باور غلط نیز در میان عموم وجود دارد که ضد آفتاب سبب لک می‌شود. در حالی‌که چنین نیست و اگر کسی نحوه درست استفاده از ضد آفتاب را بداند و هر ۲ساعت یکبار آن را تمدید کند، نه تنها هیچ لکی ایجاد نمی‌شود بلکه پیشگیری نیز به عمل می‌آید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک