دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد آفتاب SPF30 سان پرو سی گل 40 ml بژ روشن لابراتوار دکتر اخوی

Cream oil free sunscreen oily and pimple skin SPF30 women sunpro SEAGULL 40 ml light beige DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156000307
شناسه محصول: 6260156000307
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,490,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل SPF۳۰ در برابر اشعه های UV و IR از پوست محافظت می‎کند. همچنین حاوی ویتامین‌های موثر است که به حفظ جوانی و جلوگیری از پیری زوردرس پوست کمک می‌کند. این ضد آفتاب جهت استفاده بر روی پوست‌های معمولی تا چرب مناسب است. بعلاوه با پوشش رنگی خود، می‎‌تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودر شما باشد.

قیمت کرم ضد آفتاب بستگی به نوع و برند و  SPF آن دارد 

مواد اصلی تشکیل دهنده ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل SPF30:

سدیم لاکتات و سدیم PCA: این ترکیبات با جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست سبب نگهداری رطوبت در لایه های شاخی می‌شود. بنابراین به بهبود ساختار پوست و نرمی و لطافت آن کمک می‌کنند.

سرامید: سرامید به صورت طبیعی در بافت پوست یافت می‌شود. وجود آن به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. سرامید مصنوعی، امروزه یکی از موادی است که گفته می‌شود می‌تواند نشانه‌های پیری را به تاخیر بیندازد.

ویتامین A: یکی از مهمترین و ضروری‌ترین ویتامین‌های مورد نیاز پوست است. باعث بهبود کیفیت پوست خواهد شد. این ویتامین سنتز کلاژن پوست را تحریک نموده و همچنین به بازسازی سلول های پوستی کمک می‌کند.

ویتامین E: ویتامین E به دلیل دارا بودن خواص ضد رادیکالی، ویتامین ضد پیری فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. این ویتامین، پوست را برای قرارگرفتن در معرض آفتاب آماده می کند. در عین حال مقاومت پوست را بالا می برد.

ویتامین F: ویتامین F باعث می‌شود که پوست جوان بماند. افرادی که با کمبود این ویتامین مواجه هستند پوست خشکی دارند. همچنین خطر ابتلا به اگزما در این افراد بیشتر است.

فیلترهای فیزیکی و شیمیایی: ضدآفتاب‌های داری فیلترهای فیزیکی اشعه های مضر خورشید را منعکس می‌کند. ضدآفتاب‌های دارای فیلترهای شیمایی با جذب این اشعه‌ها از پوست محافظت می‌نمایند. در فرمولاسیون ضد آفتاب سی گل، هر دو نوع فیلتیر فیزیکی و شیمیایی به کار برده شده است. بنابراین توانایی بالای این ضد آفتاب در برابر اشعه های مضر را تضمین می‌کند


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک