دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد آفتاب صورت پوست خشک SPF30 سان پرو سی گل 40 ml لابراتوار دکتر اخوی

Cream sunscreen face dry skin SPF30 adult sunpro SEAGULL 40 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156000291
شناسه محصول: 6260156000291
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,290,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,290,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مواد اصلی تشکیل‌دهنده کرم ضد آفتاب SPF۳۰ سی گل علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UV با بهره مندی از ترکیبات رطوبت‌رسان و التیام‌بخش، به نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند. همچنین وجود این ترکیبات مرطوب‌کننده و نرم‌کننده سبب شده تا این محصول برای پوست‌های خشک و معمولی انتخاب بسیار مناسبی باشد.

فیلترهای فیزیکی و شیمیایی:

ضد آفتاب‌های داری فیلترهای فیزیکی با منعکس نمودن اشعه‌های مضر خورشید و ضد آفتاب‌های دارای فیلترهای شیمایی با جذب این اشعه‌ها از پوست محافظت می‌نمایند. در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب SPF۳۰ سی گل ، هر دو نوع فیلتیر به کار برده شده و توانایی بالای این ضد آفتاب در برابر اشعه‌های مضر را تضمین می‌کند.

ویتامین E:

ویتامین E آنتی اکسیدانی فوق العاده است که از پوست در برابر اصلی ترین عامل ایجاد چین و چروک پوست یعنی رادیکال های آزاد محافظت می‌نماید.

آزولن و بیزابولول (برگرفته شده از گیاه بابونه):

آزولن که از ترکیبات موجود در اسانس این بابونه است دارای خواص ضدالتهابی است و خواص ضد التهابی اسانس این گیاه را به آن نسبت داده‌اند. یکی دیگر از مواد اصلی و فعال بابونه بیزابولول است. بیزابولول ماده‌ای معطر بوده و دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است و در درمان و محافظت از پوست سر در مقابل اثرات ناشی از استرس های روزانه تاثیر بسزایی دارد.

سرامید:

سرامید به صورت طبیعی در بافت پوست یافت می‌شود و وجود آن به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. سرامید مصنوعی، امروزه یکی از موادی است که گفته می شود می‌تواند نشانه‌های پیری را به تاخیر بیندازد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک