دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد آفتاب SPF30 کودکان بیبی فرست سی گل 50 ml لابراتوار دکتر اخوی

Cream sunscreen face sensitive skin SPF30 children BABY FIRST SEAGULL 50 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156000345
شناسه محصول: 6260156000345
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,595,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,595,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

تحقیقات نشان می دهد که محفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید اهمیت حیاتی دارد چرا که در صورت تماس زیاد با اشعه آفتاب در سنین پایین ممکن است خصوصیات ژنتیکی فرد آسیب پذیر شود.

کرم ضد آفتاب کودکان SPF۳۰ سی گل فاقد الکل و PABA (پارا آمینو بنزوئیک اسید) بوده و در برابر آب و تعریق مقاوم می باشد و پوست حساس کودکان را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می نماید.

مواد اصلی تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 سی گل:

تیتانیوم دی اکساید: تیتانیوم دی اکساید میکرونیزه استفاده شده در این کرم یک لایه بسیار نازک بادوام و محافظ بر روی پوست ایجاد می کند که کاملا بی خطر بوده و واکنش حساسیت زا به وجود نمی آورد.

ترکیبات آنتی اکسیدان: استفاده از مواد آنتی اکسیدان نظیر ویتامین های A و E در این کرم سبب خنثی سازی رادیکال ها شده و در نتیجه از ضایعات پوستی ناشی از عملکرد آن ها جلوگیری می شود.

آلانتوئین: آلانتوئین دارای خاصیت ضد التهابی بوده و وجود آن ها در فرمولاسیون این فرآورده باعث کاهش آسیب به اپیدرم و درم توسط نور آفتاب می شود.

ترکیبات گیاهی: استفاده از مواد نرم کننده نظیر آلوئه ورا (عصاره طبیعی دارای اثر ضد التهابی و مرطوب کنندگی) و روغن جوانه گندم (سرشار از ویتامین E,A,D و اسید های چرب ضروری) سبب کاهش اثرات سطحی تماس پوست با نور آفتاب از جمله هایپر کراتوز (افزایش ضخامت لایه شاخی و مرده پوست) می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک