دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم سفت کننده و لیفتینگ صورت انواع پوست ویتاوست پرودرما 40 ml آرا شیمی پارس

Cream firming and lifting face all skin adult VITAVEST PRO DERMA 40 ml ARA CHEMI PARS


شناسه محصول: 6264790300878
شناسه محصول: 6264790300878
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما با استفاده از ترکیبات و مواد نوین و بسیار موثر جوان کننده و ضد چروک، سفت کننده، بازسازی کننده و تقویت کننده، علاوه بر پیشگیری از بروز، سبب کاهش و رفع موثر چروک‌ پوستی و عمیق پوست صورت ناشی از افزایش سن، تابش نور خورشید و رادیکال‌های آزاد ناشی از آن می‌شود. این کرم با تسریع سنتز پروتئین‌های اصلی تشکیل دهنده پوست مانند کلاژن و الاستین و تسریع روند بازسازی سلولی، موجب تقویت ساختار، افزایش استحکام و انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست صورت شده و از شل شدن و افتادگی پوست صورت جلوگیری می‌نماید.

مواد موثر کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما Biopeptide EL موجب افزایش سفتی و استحکام پوست شده و کاهش افتادگی پوست را به همراه دارد. این ماده همچنین با تقویت لایه لیپیدی پوست به افزایش انعطاف پذیری و نیز کاهش چروک‌های سطحی پوست کمک به سزایی می‌نماید.

پروتئین کلاژن هیدرولیز شده موجب افزایش تولید سلول‌های فیبروبلاست شده و با اعمال اثر سفت کنندگی پوست سبب افزایش استحکام آن شده و همچنین از بروز چروک‌های سطحی پوست بسیار موثر جلوگیری به عمل می‌آورد.

عصاره مخمر سرشار از املاح معدنی، اسیدهای آمینه، پروتئین و انواع ویتامین‌ها بخصوص ویتامین‌های گروه B است که موجب تقویت ساختار پوستی و به تبع آن افزایش استحکام کشیدگی پوست، کاهش عمق چروک‌های سطحی و عمیق و حفظ رطوبت پوست می‌شود.

روغن بادام شیرین ، روغن سویا و روغن آرگان با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری فراوان و درصد بالایی از اسید لینولئیک که از اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز پوست و غشاء سلول‌های پوستی، سبب حفظ ساختار طبیعی آنها نیز شده و موجب نرمی و لطافت پوست صورت می‌گردند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک