دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم دور چشم ماتکس پریم 15 ml لابراتوار دکتر اخوی

Cream eye contour matex PRIME 15 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156098915
شناسه محصول: 6260156098915
امتیاز محصول

داروخانه ها

3,790,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم دور چشم پریم کاسه ای محصولی نوین با بافت سبک و ابریشمی است که با به کارگیری ترکیبات موثر پپتیدی و مرطوب کننده های قوی در فرمولاسیون خود، ضمن محافظت بهتر از شبکه‌های مویرگی اطراف چشم و کاهش چین و چروک‌ها، سبب مرطوب شدن و جوان سازی پوست حساس دور چشم می‌شود. مواد موثر موجود در این کرم، با افزایش میزان الاستین، به پوست استحکام بخشیده و به رفع تیرگی و پف دور چشم کمک می‌نماید. پوست نازک و آسیب پذیر دور چشم در مقابل تحریک ها به سرعت واکنش نشان می دهد. پیدایش تیرگی، چروک و پف زیر چشم یکی از شایع ترین نگرانی های افراد و از بارزترین نشانه‌های پیری است. حلقه‌های سیاه رنگ و پف زیر چشم به دلیل پارگی مویرگ‌های خونی و نفوذ خون به بافت‌های اطراف چشم ایجاد می‌شوند. پیری، قرارگرفتن در معرض آفتاب، آلرژی، خستگی یا استراحت ناکافی، دود سیگار، تغذیه نامناسب و تغییرات هورمونی در دوران بارداری و یا قاعدگی عوامل موثر در ایجاد تیرگی، چین و چروک و پف زیر چشم هستند.

کرم دور چشم فرآورده ای کاملا نوین و مطلوب است که استفاده از ترکیبات فعال پپتیدی نظیر هالوکسیل-ماتریکسیل-آیلیس و ترکیبات آبرسان طبیعی در فرمولاسیون ابتکاری این محصول به گونه‌ای چشم گیر سبب کاهش و ترمیم تیرگی، چروک و پف دور چشم می‌شود. 

هیدروکسی سوکسینیمید جلوگیری از پارگی مویرگ های خونی، جلوگیری از نفوذ و نشت خون به بافت های اطراف چشم، محو شدن کبودی، تیرگی و پف زیر چشم است. پالمیتوئیل الیگو پپتید، پالمیتوئیل تترا پپتید-7 این ترکیبات موجب تحریک سنتز کلاژن، افزایش استحکام و الاستیسیته پوست و ترمیم چین و چروک های عمیق پوست اطراف چشم می‌شود. ویتامین A متعادل کننده عملکرد اپیدرم پوست، جوان ساز و افزایش دهنده شادابی پوست دور چشم است. کریزین کریزین ضد التهاب، آنتی اکسیدان، ترمیم کننده و کاهش دهنده تیرگی دور چشم است. شی باتر مرطوب کننده ای قوی و محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک