دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم روشن کننده و مرطوب کننده صورت و بدن بزرگسالان ویتامین C آردن 150 ml پارس حیان

Cream moisturizing and lightening face and body all skin adult vitamin C ARDENE 150 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147706577
شناسه محصول: 6260147706577
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم روز مرطوب کننده و روشن کننده آردن رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و به مدت طولانی این رطوبت را حفظ می‌نماید. رفع لک‌های تیره و یکنواخت کردن رنگ چهره از دیگر تاثیرات این محصول از برند آردن است. کرم مرطوب کننده نام برده از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد، استرس‌های محیطی و آسیب‌های ناشی از مواجهه با نور آفتاب نیز محافظت می‌کند. همچنین کرم روز حاوی ویتامین C آردن تقویت سد دفاعی و لایه هیدرولیپیدیک پوست را به دنبال داشته و با افزایش الاستیسیته کاهش چروک‌های سحطی پوست را موجب می‌شود.

مواد موثر موجود در کرم:

  • ویتامین C:آسکوربیل گلوکوزاید از انواع بسیار موثر و نوین ویتامین C پایدار شده است که با کاهش سنتز ملانین در سلول‌های ملانوسیت و کاهش مقادیر ملانین از پیش سنتز شده از ایجاد لک‌های تیره در پوست جلوگیری می‌کند. به علاوه با تسریع فرآیند سنتز کلاژن سبب افزایش انعطاف پذیری و نرمی پوست شده و از ایجاد التهاب و قرمزی در پوست جلوگیری می‌نماید.
  • اسید هیالورونیک: این ماده خاص به وفور در ماتریکس بین سلولی پوست سالم وجود دارد. و با پر نمودن فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در این مکان‌ها از پوست مراقبت کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. همچنین با کمک به حفظ رطوبت پوست، موجب افزایش نرمی و بهبود انعطاف پذیری آن می‌شود.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک