دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم روشن کننده و ضد چروک صورت بزرگسالان بوستر ویتامین C ام کیو 30 ml افرا زیبای قشم

Cream anti wrinkle and lightening face all skin adult booster vitamin C MQ 30 ml AFRA ZIBA QESHM


شناسه محصول: 6263450400064
شناسه محصول: 6263450400064
دسته بندی: ضد چروک صورت
امتیاز محصول

داروخانه ها

4,216,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
4,630,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

چروک های پوستی بر اثر عوامل مختلفی که مهمترین آنها افزایش سن می باشد، بر روی پوست ظاهر شده و از جوانی پوست می کاهد. برای جلوگیری از این مشکل و حفظ جوانی پوست برندهای مختلفی اقدام به عرضه محصولات درمانی و مراقبتی کرده اند. همچنین داشتن پوستی صاف و یکدست و عاری از هر گونه لک و تیرگی یکی از خواسته های مهم بسیاری از خانم ها می باشد . لک های پوستی بر اثر عوامل مختلفی بر روی پوست ایجاد شده و از زیبایی پوست می کاهد. عواملی مانند: تغذیه نامناسب، مشکلات هورمونی، تابش مستقیم نور آفتاب و استفاده از محصولات درمانی و مراقبتی نامطلوب نقش مهمی در ایجاد لک ها و تیرگی های پوست دارند.

بوستر کرم ضد چروک و شفاف کننده حاوی ویتامین سی ++C ام کیو MQ به لطف فرمولاسیون با کیفیت آن و مواد بکارگرفته شده در آن همچون آلوئه ورا، ویتامین E، ویتامین C، روغن بادام شیرین و شی باتر دارای خاصیت ضد چروک و محرک ساخت کلاژن و جوانسازی پوست همراه با خاصیت روشن کنندگی و شفافیت بالاست. این کرم بوستر ام کیو MQ همچنین با بازگرداندن سفتی و قوام پوست از افتادگی پوست جلوگیری می کند. C++ BOOSTER CREAM ام کیو حاوی ترکیباتی سرشار از مرطوب کنندهای قوی و بسیار مغذی است که نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می کند. این کرم بوستر به سبب خاصیت آنتی اکسیدانی دارد از پوست شما دربرابر عوامل مضرمحیطی و رادیکالهای آزادمراقبت میکند.

ترکیبات مغذی به کار رفته در کرم ضد چروک و روشن کننده ام کیو MQ نظیر :

روغن بادام شیرین، آلوئه ورا، ویتامین E، ویتامین C و شی باتر موجب تأثیر گذاری قوی این محصول در رفع چروک های پوستی و جوانسازی پوست شده است.

وجود ویتامین E و C موجب افزایش شفافیت و شادابی پوست شده و روغن بادام شیرین و آلوئه ورا موجب تحریک کلاژن سازی پوست و بهبود روند بازسازی سلول های پوستی خواهد شد. همچنین کنار هم قرار گرفتن این مواد مؤثره در کرم ضد چروک و روشن کننده ام کیو MQ باعث افزایش سفتی و استحکام پوست شده و از افتادگی آن جلوگیری می نماید.

کرم ضد چروک و روشن کننده ام کیو MQ با استفاده از عوامل آنتی اکسیدان قوی به صورت مؤثر از پوست در برابر عوامل مضر محیطی و رشد باکتری ها، محافظت کرده و شفافیت بی نظیری را به پوست می بخشد. علاوه بر این کرم ضد چروک ام کیو با بهره گیری از عوامل مرطوب کننده موجب تأمین رطوبت مورد نیاز پوست شده و خشکی پوست را به طور کامل از بین می برد. به مراتب با از بین رفتن خشکی پوست و آبرسانی مؤثر به سلولهای پوست از بروز چین و چروک ها بر روی پوست جلوگیری به عمل می آید. برند معروف ام کیو با توجه به نیاز پوست برای بازسازی سلولی و وجود عوامل ضروری برای زیبایی پوست، کرم ضد چروک و روشن کننده ام کیو MQ را روانه بازار کرده و توانسته است جایگاه خوبی را در میان محصولات جوانساز پوست به خود اختصاص دهد. محصولات MQ ساخته شده از مواد با کیفیت می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک