دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم روشن کننده قوی صورت انواع پوست بزرگسالان سی بی پاریس 30 ml آریا زیبا سلامت قشم

Cream intensive depigmenting face all skin adult CB PARIS 30 ml ARIA ZIBA SALAMAT QESHM


شناسه محصول: 6261156501511
شناسه محصول: 6261156501511
دسته بندی: روشن کننده صورت
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

افراد به دنبال داشتن پوستی صاف، شفاف، روشن و بدون نقص هستند، اما متاسفانه دلایلی مانند آلودگی هوا، سرمای زیاد، تابش مستقیم نور آفتاب و … رفته رفته پوست فرد را کدر و تیره می‌کند. در این شرایط استفاده از یک کرم روشن کننده پوست یا همان کرم سفید کننده صورت می‌تواند کمک کننده باشد.

کرم روشن کننده قوی صورت سی بی پاریس با ترکیبات موثر باعث رفع لک‌های تیره و مقاوم می‌شود. همچنین قادر است جای جوش، کک و مک را از بین ببرد و در یکنواخت شدن پوست و شفاف شدن آن بسیار موثر عمل می‌کند.

همان طور که گفتیم داشتن پوستی روشن و شفاف آرزوی برخی از افراد است. یکی از روش‌ های روشن کردن پوست خرید کرم روشن کننده بوده و در داشتن پوستی سالم به شما کمک می‌کند. کرم روشن کننده پوست صورت تا حد زیادی شبیه به کرم‌های ضد لک است و به زیر پوست نفوذ می‌کنند و تولید ملانین در پوست را کنترل می‌کنند و مانع تجمع رنگدانه‌ها شده و لک‌ها را از بین می‌برند.

آلفا آربوتین: آربوتین نوعی ترکیب طبیعی استخراج شده از گیاهانی مانند شاه توت، انار و توت خرسی است که در رفع لک ها موثر بوده و به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدان و ترکیبات ضد تورم به جوانسازی و کاهش تورم و قرمزی پوست نیز کمک می کند.

بیزابولول: نوعی ترکیب استخراج شده از بابونه و دارای خواص ضد التهاب، التیام بخش، تسکین دهنده، ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و پیری است.

syricalm: نوعی ترکیب با خاصیت تسکین دهندگی قوی است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک