دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم روشن کننده صورت روز صورت و گردن بزرگسالان ویتامین C آردن 75 ml پارس حیان

Cream lightening face day face and neck all skin adult vitamin C ARDENE 75 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147710079
شناسه محصول: 6260147710079
دسته بندی: روز و شب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم روز مرطوب کننده و روشن کننده تیوپی حاوی ویتامین C آردن با ترکیبات موثر یک محصول ایده آل جهت مراقبت از پوست به حساب می‌آید. این کرم بر پایه کمپلکس مواد مرطوب کننده موثر و ترکیبات طبیعی آنتی اکسیدان جهت رطوبت رسانی، کاهش تیرگی و رفع آثار ناشی از پیری و افزایش شفافیت و درخشندگی پوست استفاده می‌شود. کرم روز با دارا بودن خواص مرطوب کنندگی، روشن کنندگی، ضد چروک و احیا کنندگی، سبب تامین و حفظ طولانی مدت رطوبت مورد نیاز پوست و کمک به رفع لک‌های تیره و یکنواخت نمودن رنگ چهره می‌شود و علاوه بر تقویت سد دفاعی و لایه هیدرولیپیدیک، افزایش الاستیسیسته و کاهش چروک‌های سطحی پوست و آسیب‌های ناشی از مواجهه با نور آفتاب کمک شایانی می‌نماید.

ترکیبات موثر کرم روز مرطوب کننده و روشن کننده آردن:

  • آسکوربیل گلوکوزاید ویتامین C: آسکوربیل گلوکوزاید از انواع بسیار موثر و نوین ویتامین ث پایدار است که با کاهش سنتز ملانین در سلول‌های ملانوسیت و نیز کاهش مقادیر ملانین از پیش سنتز شده در این سلول‌ها از ایجاد لک‌های تیره در پوست جلوگیری می‌کند. همچنین با تسریع فرایند سنتز کلاژن سبب افزایش انعطاف پذیری و نرمی پوست می شود و از ایجاد قرمزی و التهاب در پوست جلوگیری می‌کند.
  • اسید هیالورونیک: این ماده خالص به مقدار فراوان در ماتریکس بین سلولی پوست سالم موجود است و با پر نمودن فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در این مکان‌ها از پوست مراقبت کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌نماید و همچنین با کمک به حفظ رطوبت پوست سبب افزایش نرمی نرمی و بهبود انعطاف پذیری آن نیز می‌شود.
  • کلاژن هیدرولیز شده: علاوه بر تقویت و افزایش استحکام پوست و کاهش عمق چین و چروک‌های پوستی سبب تامین رطوبت مورد نیاز لایه شاخی پوست و افزایش الاستیسیسته و طراوت آن می‌شود.
  • عصاره لیکوریس: با اثر بازدارندگی و مهار فعالیت آنزیم تیروزیناز، از تولید ملانین جلوگیری نموده و به رفع لک و همچنین شفاف شدن پوست کمک شایانی می‌نماید. این عصاره با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی، التیام بخشی و مرطوب کنندگی علاوه بر کاهش التهابات پوستی سبب حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و بهبود سریع تر ساختار آن می‌شود.
  • عصاره پرتقال: سرشار از ویتامین ث است که با حذف اثرات مضر و مخرب رادیکال‌های آزاد سبب افزایش درخشندگی، شفافیت و روشن نمودن رنگ پوست شده و در جلوگیری از پیری زودرس و ایجاد چروک‌های پوست بسیار موثر است.
  • روغن دانه انگور: این روغن بسیار سبک و به راحتی توسط پوست جذب می شود. با دارا بودن خواص احیا کنندگی و مرطوب کنندگی در بهبود خشکی پوست بدن بسیار موثر است.
  • ویتامین E: ویتامین ای استات و پانتنول از ویتامین E جهت مقابله با تشکیل و خنثی سازی عملکرد رادیکال‌های آزاد که سبب ایجاد چین و چروک‌های سطحی در پوست می‌شوند، استفاده می‌کند. پانتنول نیز به عنوان پیش ساز ویتامین B۵ بوده که سبب حفظ رطوبت، بهبود الاستیسیته، افزایش پوسته ریزی طبیعی پوست و ترمیم انواع متعددی از التهابات پوستی می‌شود.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک