دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم روشن کننده دست پیگمازوم فیس دوکس 50 ml البرز تجارت یگانه

Cream lightening hand all skin adult pigmasome FACEDOUX 50 ml ALBORZ TEJARAT YEGANEH


شناسه محصول: 6262720900518
شناسه محصول: 6262720900518
دسته بندی: کرم دست
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

رنگ پوست، حاصل تجمع رنگدانه های ملانین در سلول های پوست است که میزان تولید و نحوه تجمع این رنگدانه ها علاوه بر شرایط ژنتیکی، خصوصیات قومی و نژادی و شرایط سنی، به عوامل محیطی (از قبیل داروهای ضد بارداری)، جراحات پوستی و جوشگاه زخم ها (اسکار) و غیره بستگی دارد. لک های پوستی ناشی از تجمع موضعی رنگدانه های ملانین می باشد که طی یکسری فرایندهای بیو شیمیایی اسید آمینه تیروزین تحت تاثیر آنزیم تیروزینار به رنگدانه ملانین تبدیل می گردد. کرم روشن کننده دست پیگمازوم فیس دوکس محصولی با خواص منحصر به فرد و حاوی آنتی اکسیدان بوده که موجب مهار آنزیم تیروزینار و کاهش تیرگی ها و لک های پوستی می گردد و پوستی شفاف و شاداب برجای می گذارد. مصرف مداوم این کرم دست نه تنها سبب روشن تر شدن پوست می گردد، بلکه می تواند موجب برطرف شدن تیرگی های روی اسکار جوش یا زخم، لک های ناشی از نور آفتاب، بارداری و یا پیری گردد.

مواد موثر کرم روشن کننده دست پیگمازوم فیس دوکس

Sulfura White این کرم حاوی ماده موثره sulfura white (فرم لیپوزومال جوانه گیاه شاهی) بوده که سرشار از ماده سولفوروفان می باشد. این ماده آنتی اکسیدان و روشن کننده قوی بوده که باعث کاهش تولید تیروزین و نهایتا تاخیر تولید رنگ دانه ملانین می گردد.

Nano White این ماده کمپلکس لیپوزومال بوده که حاوی ترکیب بسیار قوی ضد لک و تیرگی آربوتین می باشد و حاصل گیاه بیربری و ویتامین C و گلوتاتیون است که با مهار آنزیم تیروزیناز باعث کاهش لک و تیرگی پوست می شود.

کمپلکس PE Happyblle این کمپلکس به طور چشمگیری به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و با خاصیت آنتی اکسیدان سبب لطافت، نرمی و شادی و درخشندگی می شود.

کمپلکس Lipobelle soyaglycone موجود در کرم روشن کننده دست پیگمازوم فیس دوکس از ماده جنیستئین که از یک ایزوفلاون و فیتو استروژن مشتق شده و از دانه سویا بوده و دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد، گرفته شده است. این ماده توانایی قوی در حفظ و تقویت رشته های کلاژن و متعاقبا حفظ خاصیت کشسانی و قوام پوست دارد و نقش مهمی در حفاظت پوست از پیری و حفظ خواص طبیعی آن ایفا می کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک