دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم روشن کننده بدن انواع پوست هیدرودرم 75 ml پارس حیان

Cream lightening body all skin adult HYDRODERM 75 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147730633
شناسه محصول: 6260147730633
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پوست بدن همانند پوست صورت و گردن آسیب پذیر بوده و در اثر عوامل متعددی دچار لک و تیرگی می گردد. به علاوه پوست در مناطقی نظیر زانو، آرنج، کشاله ران و زیر بغل نسبت به سایر نقاط بدن تیره‌تر می‌باشد. این تیرگی‌ها زیبایی را به شدت تحت تأثیر قرار داده و برای بانوان ناخوشایند می باشد. این تفاوت رنگ به علت افزایش ضخامت اپیدرم و لایه شاخی، تولید ملانین و همچنین احتمال بیشتر ایجاد تروما در این نقاط است. در چنین شرایطی تاثیر کرم روشن کننده بدن هیدرودرم به علت فرمولاسیون بر پایه آخرین دستاوردهای علمی و بر پایه کمپلکس سفید کننده پیشرفته و نوین (فاقد کوژیک اسید و هیدروکینون) بسیار بالا است. به همین دلیل از این محصول در جهت روشن نمودن موثر پوست و از بین بردن تیرگی های بدن استفاده می‌شود.

مواد موثر موجود در کرم روشن کننده بدن هیدرودرم:

  • Tego Cosmo C۲۵۰: مشتقی از آمینو اسیدهای طبیعی موجود در بدن می باشد که با محدود نمودن فعالیت آنزیم تیروزیناز در سلول های ملانوسیت از پیگمانتاسیون پوست به میزان بالایی جلوگیری می نماید. مطالعات صورت گرفته اثر روشن کنندگی بالاتر این ماده و همچنین سازگاری مناسب آن با پوست را در مقایسه با اسید کوژیک اثبات نموده است.
  • Ascorbosilane C: این ویتامین از انواع فعال و پایدار ویتامین C بوده که به کمک خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی خود تقویت سنتز کلاژن را سبب می گردد و موجب انعطاف پذیری، مهار پیگمانتاسیون ناشی از افزایش سن و نیز کاهش اثر عوامل نامطلوب جوی بر روی پوست شده و به این ترتیب اثرات روشن کنندگی خود را اعمال می نماید.
  • ویتامین E استات: از این ویتامین جهت مقابله با تشدید و خنثی سازی عملکرد رادیکال های آزاد در این فرآورده استفاده شده است. رادیکال های آزاد محصول پراکسیداسیون سلولی بوده که عمدتا در نتیجه تابش اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز آفتاب بر پوست ایجاد می شود. این ویتامین با جلوگیری از تشکیل و خنثی سازی رادیکال های آزاد از بروز اثرات مخرب آن ها ممانعت به عمل آورده و از تشکیل چین و چروک سطحی پوست جلوگیری می نماید.
  • گلیسیرین: یک مرطوب کننده سازگار با پوست بدن می باشد که با جذب آب بر روی سطح پوست اثر خود را اعمال نموده و سبب لطافت و نرمی پوست می گردد. گلیسیرین به کار رفته در کرم روشن کننده ناحیه تناسلی هیدرودرم با ایجاد توازن در میزان آب موجود در ماتریکس بین سلولی موجب پایداری ساختار پوست شده و بهبود عملکرد سایر چربی های مفید موجود در پوست را نیز سبب می شود.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک