دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم رفع ترک پوست بدن انواع پوست بزرگسالان پریم 75 ml لابراتوار دکتر اخوی

Cream cracking skin body all skin adult PRIME 75 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156001557
شناسه محصول: 6260156001557
دسته بندی: ضد ترک
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,710,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

بروز ترک‌های پوستی قابل پیشگیری است. چنانچه بتوان استحکام پوست را تقویت نمود و این امر با کمک مولکول‌های بیولوژیک پدید آمده از گلیکان‌ها و زیر پپتیدها امکان پذیر است.

کرم ترک پوست پریم دارای ترکیباتی چون پپتیدهای خالص، روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی، عوامل رطوبت رسان و نیز ویتامین است که این فرمولاسیون منحصر به فرد سبب کاهش ترک‌های پوستی و عوارض ناشی از آن می‌شود. این محصول جهت پیشگیری از پیدایش ترک‌های پوستی و نیز ترمیم آثار ناشی از آن با بازدهی فوق العاده بدون القای احساس خوشایند چربی بوده که پوست شما را نرم، مرطوب و انعطاف پذیر نگاه می‌دارد. دلایل ایجاد ترک پوستی رشد دوران بلوغ و نوجوانی، افزایش و یا کاهش سریع وزن، تمرینات شدید بدنسازی یا اضطراب و بارداری، تغذیه نامناسب در مدت زمان طولانی، استفاده از رژیم‌های غذایی دشوار و فشرده، تغییرات ناگهانی در شرایط فیزیکی و محیطی، استفاده از داروهای خاصی نظیر کر‌های حاوی استروئید و یا پمادهای هیدروکورتیزون، استفاده از قرص‌های ضد بارداری، جراحی های زیبایی از عوامل بروز این ترک های پوستی هستند. شاید برایتان عجیب باشد که یکی از نشانه های افسردگی نیز می‌تواند ایجاد ترک پوستی محسوب شود. هنگامی که پوست دچار کشش بیش از اندازه می‌شود، سنتز طبیعی کلاژن مختل گردیده و در نتیجه ترک های پوست پدیدار می‌شوند. ترک های پوستی غالبا در بخش‌هایی از پوست بدن که تحت فشار مستمر مکانیکی قرار می‌گیرند تشکیل می‌شوند. این ترک‌ها خصوصا در پوست‌های تیره بسیار محسوس هستند. چنانچه هیچ گونه اقدام پیشگیرانه در این خصوص انجام نشود این ترک‌ها به رنگ‌های صورتی، قرمز قهوه‌ای و یا قهوه ای تیره پدیدار شده و به تدریج کمرنگ‌تر می‌شوند. ولی هیچ‌گاه به طور کامل محو نمی‌شوند و به دلیل عمق زیاد، پوشاندن این ترک ها با مواد آرایشی عملا امکان پذیر نیست

کرم ترک پوست پریم مدل Corpex، حاوی ترکیبات معجزه آسایی چون پپتیدهای خاص با قابلیت سنتز کلاژن، روغن ها و عصاره های گیاهی است که عوامل رطوبت رسان و کوکتل ویتامین موجود در این محصول انواع ترک های پوستی را ترمیم می کند و ایجاد ترک های جدید پیشگیری می نماید. این محصول پوست را بدون القای احساس ناخوشایند چربی، نرم، مرطوب و انعطاف پذیر نگه می دارد. همچنین قابل استفاده در دوران بارداری، رژیم های غذایی، چاقی و لاغری، ورزش های سنگین و بدن سازی نیز می باشد.                         


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک