دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم آبرسان دست و صورت انواع پوست آقایان هیدرا من ژوت 120 ml لابراتوار مون روژین

Cream hydration hand and face all skin Men hydra men JUTE 120 ml MOON ROJIN LABORATORY


شناسه محصول: 6261374101821
شناسه محصول: 6261374101821
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

از آنجایی که آقایان بیشتر در بیرون از منزل فعالیت دارند و پوست در معرض آلودگی قرار دارد، برای جلوگیری از خشکی و مشکلات پوستی باید مراقبت ویژه ای برای آن در نظر گرفت. محصولات پوستی مربوط به آقایان اندکی با خانم‌ها تفاوت دارد، زیرا پوست آقایان نسبت به خانم‌ها ضخیم تر است.

کرم آبرسان هیدرا من ژوت مخصوص آقایان با ترکیبات موثر:

روغن زیتون، ویتامین E، دکسپانتنول، ویتامین B۵ و شی باتر سبب آبرسانی، مرطوب کنندگی و جلوگیری از خشکی و زبری پوست می‌شود. فرمولاسیون کرم مرطوب کننده به گونه ای است که متناسب با تایپ پوستی آقایان طراحی شده است. ترکیبات موثر آبرسان آقایان ژوت کرم آبرسان آقایان ژوت مدل Hydra Men حاوی ترکیبات موثر زیر است: شی باتر از شی باتر می‌توان به عنوان یک مرطوب کننده قوی یاد کرد. پوست را چرب نمی‌کند و تقویت کننده کلاژن‌های پوست است. این آنتی اکسیدان ضد باکتری و ضد قارچ قوی به شمار می‌آید. دکسپانتنول به عنوان یک مرطوب کننده برای درمان یا جلوگیری از خشکی و زبری پوست، خارش و تحریکات جزئی پوست استفاده می‌شود. روغن زیتون این روغن علاوه بر پاکسازی پوست باعث رطوبت رسانی عمقی، درمان آفتاب سوختگی، جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست و درمان آکنه می‌شود.

ویتامین E این ویتامین با خاصیت آنتی اکسیدانی برای سلامت پوست بسیار موثر است. مرطوب کننده عالی برای پوست به شمار می‌آید و همچنین ضد آلودگی هواست و سبب درمان جای زخم می‌شود. ویتامین B۵ این ویتامین از آکنه و خشکی جلوگیری می‌کند و یک نرم کننده طبیعی محسوب می‌شود. التهابات پوستی را بهبود می‌بخشد و تشکیل چربی اضافی روی پوست را کاهش می‌دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک