دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قطره ویتامین A+D پدیابست 30 ml طعم موز کیان سلامت پایدار

Drop A+D VITAMIN PEDIA BEST 30 ml taste banana KIAN SALAMAT PAIDAR


شناسه محصول: 6269659600021
شناسه محصول: 6269659600021
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,046,000 ریال
951,860 ریال
%9
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,036,840 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,046,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

قطره ویتامین آ+د پدیابست فاقد هرگونه طعم دهنده مصنوعی و مواد نگهدارنده است. این محصول به بهبود سلامت استخوان‌ها و تقویت بینایی کودک کمک می‌کند. طعم دلچسب موز این قطره سبب می‌شود تا فرزند شما به راحتی آن را قبول کرده و میل کند.

ویتامین آ سبب رشد و نمو طبیعی بدن، ترمیم بافت، تقویت چشم، استخوان و واکنش ایمنی سالم بدن می‌شود. این ویتامین ترکیبی است که در ساختمان مو، چشم، دندان و لثه حضور دارد و سبب عملکرد صحیح و حفظ سلامت این اعضا می‌شود. ویتامین A در سنین رشد در استخوان سازی شرکت می‌کند، به همین دلیل کودکان در حال رشد، خانم‌های شیرده یا باردار نیاز بیشتری به این ویتامین دارند. چنانچه ویتامین A زیاد باشد، در طولانی مدت فشار داخل جمجمه زیاد شده و به آن آسیب می‌رساند. کمبود این ویتامین نیز کودکان را به بسیاری از عفونت‌ها از جمله اسهال دچار می‌کند.

به صورت کلی ویتامین‌ها و مواد معدنی از مهم‌ ترین اجزای بدن هر فردی است و برای کودکان این مورد از اهمیت بیشتری برخوردار است. بدن انسان قادر به ساخت ویتامین‌ها نیست و لازم است از طریق خوراک روزانه و استفاده از محصولاتی مانند قطره ویتامین آ+د برای کودکان، مقدار کافی این ویتامین‌ها را تامین کنیم.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک