دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قطره ایرالوکس گل دارو 30 ml گل دارو ایران

Drop IRALVEX GOLDARU 30 ml GOLDARU IRAN


شناسه محصول: 6260232301601
شناسه محصول: 6260232301601
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

قطره ایرالوکس گل دارو محصولی است که مکانیسم‌های مختلفی را در بدن اجرا می‌کند تا از بافت لثه و اطراف دهان محافظت نماید. به طور مثال این محصول به برطرف نمودن التهاب لثه و آفت دهان کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید آفت دهان یکی از بیماری‌های شایع دهان است و ضایعات دردناکی در مخاط، روی زبان یا زیر آن ایجاد می‌شود. در چنین شرایطی گلیکوزیدهای آنتراکینون و تانن و اسید سالیسیلیک موجود در قطره ایرالوکس با پروتئین‌های موجود در مخاط و سلول‌های اپی تلیال غشاهای مخاطی واکنش می‌دهد.

در نتیجه آن مخاط به طور محکم‌تری بهم چسبیده و نفوذ پذیری سلول‌ها کم می‌شود. این فرایند به عنوان قابض شدن معروف است و سبب محافظت لایه بیرونی مخاط لثه‌ها و دهان در مقابل میکروب‌ها و مواد شیمیایی محرک می‌شود. علاوه بر آن ترشحات غشا مخاطی دهان را کاهش می‌دهد.

بهبود التهاب لثه با قطره ایرالوکس:

التهاب و خونریزی لثه نشان دهنده یک مشکل عمیق‌تر در بدن است که جهت درمان موقت و سریع این عارضه و جلوگیری از عفونت بیشتر می‌توان از قطره ایرالوکس استفاده نمود. قطره iralvex گل دارو مانع رشد باکتری‌های استافیلوکوک طلائی، استپرتوکوک، نیسریا، پروتئوس و کاندیدا آلبیکانس می‌شود. تانن‌های موجود در محلول ایرالوکس گل دارو همچنین خون ریزی لثه‌ها را بند می‌آورد، این ویژگی در نتیجه انقباض عروق موضعی است. افزون بر این خواص، قطره آفت دهان به واسطه اثرات ضد میکروبی و ضد قارچی تانن موجود در خود سبب جلوگیری از عفونت‌های میکروبی و قارچی در نسج آسیب دیده لثه می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک