دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص روکشدار ویتامین A + D3 شاری 30 عددی مکمل دارویی شاری ایران

Tablet coated VITAMIN A + D3 SHARI 30 Pcs SHARI NUTRACEUTICAL IRAN


شناسه محصول: 6263132800281
شناسه محصول: 6263132800281
دسته بندی: چشم و بینایی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ویتامین دی موجود در قرص ویتامین آ + د۳ شاری در پیشگیری، کمک به درمان و کاهش علائم کمبود ویتامین دی،‌ پیشگیری و کمک به درمان راشیتیسم کودکان، استئومالاسی (نرمی استخوان) و استئوپروز (پوکی استخوان) در بزرگسالان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ویتامین آ موجود در این قرص نیز در پیشگیری، کمک به درمان و کاهش علائم کمبود ویتامین آ، تقویت سیستم بینایی و سلامت چشم تجویز می‌شود.

ویتامین D۳یک ویتامین محلول در چربی است که از طریق کنترل تعادل در غلظت پلاسمایی کلسیم و فسفات در رشد و استحکام استخوان‌ها نقش دارد. ویتامین دی به سهولت از ابتدا یا انتهای روده کوچک جذب شده و عمدتا به فرم غیر فعال در کبد و بافت‌های چربی ذخیره می‌شود. در کبد طی یک مرحله هیدروکسیلاسیون تبدیل به ۲۵OHD۳شده و در نهایت پس از انتقال به کلیه تبدیل به فرم فعال خود یعنی کلسیتریول می‌شود.

ویتامین آ یک ویتامین محلول در چربی است که جهت تطبیق دید در تاریکی و تکامل بینایی، حفظ کارایی سلول‌های اپی تلیال، عملکرد سیستم ایمنی، رشد جنینی و سایر اعمال فیزیولوژیک بدن مورد نیاز است. ویتامین آ به خوبی از راه خوراکی جذب شده، در کبد ذخیره گردیده و از طریق مدفوع و ادرار دفع می‌شود. ویتامین A در روده کوچک تبدیل به رتینول گردیده و پس از جذب در کبد متابولیزه می‌شود و به صورت فرم گلوکورونیده در چرخه روده‌ای کبدی شرکت می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک