دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص خوراکی شیکوریدین دینه 50 عددی مجتمع صنایع دینه

Tablet oral CHICORIDIN DINEH 50 Pcs DINEH INDUSTRIES COMPLEX


شناسه محصول: 6260154712066
شناسه محصول: 6260154712066
دسته بندی: افزایش وزن
امتیاز محصول

داروخانه ها

500,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

قرص شیکوریدین چیست؟

ریشه کاسنی: حاوی مقدار کافی مواد قندی، اینولین، لاکتوسین، لاکتوپیکرین و املاح معدنی (کلسیم، پتاسیم، فسفر،سدیم، منیزیم، منگنز و مس)، ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین K و دانه شنبلیله دارای قندهایی مانند استاکیوز، گالاکتومانها، ساپونین ها مانند دیوسژنین، لیپیدها، پروتیدها و نوکلئوپروتیدها، ترکیبات فسفره مانند لسیتین، فیتین و ترکیبات ازته مانند کولین و تری گونلین می باشد که ماده اخیر     می تواند مولد ویتامین pp (نیکوتین آمید) باشد

اسانس رازیانه دارای حداقل 60 درصد آنتول و همچنین انیس آلدئید، دی پانتن، فنکون، فلاندرن و پینن می باشد. مالت حاوی آنزیم ها و مواد مغزی، انواع قند و اسید آمینه با قابلیت جذب بالاست.

اثرات درمانی و فارماکولوژی:

قرص گیاهی شیکوریدین دینه با توجه به خواص مواد موثره ترکیبات آن یک مقوی اشتهاآور، افزایش دهنده ترشح صفرا (choleretic) و دفع آن (cholagogue)، نیروبخش و ترمیم کننده کمبودهای تغذیه ای و تامین کننده املاح معدنی لازم می باشد، این مواد سوخت و ساز مواد قندی را در بدن تقویت و با کاهش میزان قند خون اشتها را افزایش می دهند.

اجزاء و مواد موثره :

قرص شیکوریدین فرآورده ای گیاهی است که از عصاره ریشه کاسنی (Cichorium intybus)، دانه شنبلیله (Trigonella foenum-graecum) و اسانس رازیانه (Foeniculum vulgare) تهیه شده و به میزان 4 میلی گرم پلی فنل تام بر مبنای پیروگالل در هر قرص استاندارد شده است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک