دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص خوراکی رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال ویتامین لایف 30 عددی سام آرین اکسیر

Tablet oral RED GINSENG POWER MULTIVITAMIN AND MINERAL VITAMIN LIFE 30 Pcs SAM ARIAN EXIR


شناسه محصول: 6262441100686
شناسه محصول: 6262441100686
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,479,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

قرص رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال ویتامین لایف به خوبی اثرات منفی ناشی از یائسگی مانند گر گرفتن، استرس و افسردگی را برطرف می‌نماید. باعث بهبود خلق و خو می‌شود و سرد مزاجی بین زوجین را نیز برطرف می‌نماید. رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال باعث افزایش انرژی و جوانی در افراد شده و بدین طریق با پیری و کهولت سن مقابله می‌نماید.

خواص قرص جینسینگ:

جینسینگ یک نوع ریشه است که شامل ساقه زیر زمینی، ریشه اصلی و ریشه‌های فرعی است و خواص جینسینگ بسیار زیاد است. رشد کامل گیاه جنسینگ 6 سال به طول می‌انجامد، هر چه سن ریشه این گیاه بیشتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز در آن افزایش می‌یابد. لذا می‌توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه، خواص درمانی و دارویی آن افزایش پیدا می‌کند. جینسینگ قرمز کره‌ ای که برای تهیه “رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین” مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای ریشه‌ای به طول 10-7 سانتیمتر با چند ریشه فرعی و یک ریزوم برگ است و وزن کلی آن حدود 40 تا 120 گرم است. از سال هفتم به بعد رشد گیاه جنسینگ بسیار کند شده و گیاه به تدریج شکل مریض و بیمارگونه به خود می‌گیرد.

ریشه گیاه جین سینگ حاوی ساپونین‌های تری ترپنی، روغن‌های ضروری، پلی استیلن، پلی ساکارید، پپتیدوگلیکان، ترکیبات نیتروژنی، اسیدهای چرب، کربوهیدرات‌ها و ترکیبات فنولی است. مهمترین جز فعال این گیاه جینسینوسایدها (ساپونین‌ها) هستند که ساختار تری ترپنی دارند و فعالیت‌های فارماکولوژیکی گیاه جینسینگ مربوط به این ترکیبات است. گیاه جینسینگ نوعی آداپتوژن محسوب می‌شود. جینسینگ، گیاهی با خواص آنتی اکسیدان است که موجب افزایش مقاومت بدن در برابر عوامل استرس زا، تروما، اضطراب، ضعف و خستگی می‌شود. عصاره این گیاه از طریق محور هیپوتالاموس- هیپوفیز- آدرنال عمل می‌کند و باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک