دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص خوراکی بیرهف پلاس مخمر آبجو یوروویتال 60 عددی حکیمان طب کار ایران

Tablet oral BIERHEFE PLUS EURHO VITAL 60 Pcs HAKIMAN TEB KAR IRAN


شناسه محصول: 6260661803103
شناسه محصول: 6260661803103
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

در هر قرص بیرهف پلاس یوروویتال 650 میلی گرم مخمر آبجو وجود دارد که فواید سلامتی زیادی علاوه بر سلامت پوست و مو را در اختیار شما قرار می دهد. مخمر آبجو به خودی خود حاوی ویتامین های گروه ب به جز ویتامین ب12 است که این ویتامین نیز جداگانه در ترکیبات بیرهف پلاس قرار گرفته است. خصوصیات پروبیوتیک مخمر آبجو در بیرهف یوروویتال ممکن است راهی موثر در جلوگیری از مشکلات گوارشی باشد. این ماده می تواند اختلالات گوارشی نظیر سندرم روده تحریک پذیر، عدم تحمل لاکتوز و اسهال ناشی از آنتی بیوتیک ها را بهبود بخشد.  از دیگر فواید مخمر آبجو می توان به تامین انرژی لازم در بدن را اشاره کرد و همچنین این محصول به حفظ سلامت پوست، مو، چشم و دهان شما کمک کند.

برای کمک بیشتر به سلامت پوست و مو، بیرهف یوروویتال از ترکیبات بیشتری در این محصول استفاده کرده است. به طور مثال بیوتین که جزو گروه ویتامین ب می باشد، با مقدار بیشتری در ترکیبات بیرهف پلاس به کار برده شده تا به سلامت پوست، مو و ناخن کمک کند.

همچنین زینک یک ماده ضروری برای جلوگیری از ریزش مو و حفظ سلامت پوست و ناخن است. زینک یک ماده ضروری در تقسیم سلولی است و عموما از دلایل شایع ریزش مو می تواند کمبود روی در بدن باشد. 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک