دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص ویتامین D3 آپوویتال 1000 IU 30 عدد سمر طب درمان

Tablet oral vitamin D3 APOVITAL 1000 IU 30 Pcs SAMAR TEB DARMAN


شناسه محصول: 6264152602305
شناسه محصول: 6264152602305
دسته بندی: ویتامین D
برند: APOVITAL
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ویتامین D از طریق اثر خورشید روی پوست، توسط بدن ما ساخته می شود. این توانایی بدن با افزایش سن کاهش می یابد. مصرف ضد آفتاب ها (اگرچه برای محافظت از پوست لازم است) و همچنین لباس، توانایی بدن در ساخت ویتامین D را کاهش می دهد. همچنین رژیم غذایی ما نیز بعضی اوقات مقدار ناکافی از ویتامین D مورد نیاز را تأمین می کند. به همین خاطر بیشتر وقت ها تأمین کافی این ویتامین مهم اتفاق نمی افتد. ویتامین D به بهبود جذب کلسیم و بهبود سطح نرمال کلسیم خون کمک می کند. همچنین ویتامین D در سلامتی استخوان ها موثر است. علاوه براین ویتامین D به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند و در تقسیم سلولی نقش دارد.

این محصول تحت لیسانس Euro OTC Pharma GmbH کشور آلمان، در هگمتان داروی غرب در ایران توسط شرکت سمر طب درمان تولید و بسته بندی شده است.

قرص ویتامین D۳۱۰۰۰واحد آپوویتال یک مکمل غذایی جهت تامین ویتامین دی مورد نیاز بدن است. این محصول علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، به بدن در جذب بهتر کلسیم و فسفر کمک می‌کند. از جمله علائم کمبود ویتامین D در بدن می‌توان به خستگی مفرط، ضعف عمومی بدن، کمر درد، افسردگی، ریزش مو، پوکی استخوان، درد عضلانی و افزایش وزن اشاره کرد. نیاز روزانه افراد بالغ زیر ۷۰سال به ویتامین دی ۶۰۰واحد و برای افراد بالای ۷۰سال ۸۰۰واحد است. برای تامین ویتامین دی مورد نیاز بدن می‌توانید علاوه بر مصرف مکمل‌های تخصصی، از سالمون، شیر سویا، قارچ، میگو، زرده تخم مرغ و جودوسر نیز استفاده کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک