دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

فوم شستشو صورت انواع پوست بزرگسالان ویتامین C ویتالایر 150 ml سایا طب مانا

Foam wash face all skin adult vitamin C VITALAYER 150 ml SAYA TEB MANA


شناسه محصول: 6267552800517
شناسه محصول: 6267552800517
دسته بندی: فوم شستشو
برند: VITALAYER
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,397,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

فوم شستشوی صورت ویتامین C ویتالیر حاوی اسید هیالورونیک، موجب افزایش انرژی سلولی و تنفس سلولی پوست می‌شود. ویتامین ث و هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات این فوم شستشوی صورت مناسب انواع پوست به عنوان دوماده جوان کننده و آبرسان موثر برای پوست شناخته شده‌اند. جدای از آن، نحوه عملکرد پمپ و برس نرم سیلیکونی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول شمرده می‌شود. این برس علاوه بر پاکسازی عمیق منافذ پوست از آلودگی، با ماساژ پوست و بالا بردن جریان خون می‌تواند فرایند شفاف سازی آن را بهبود بخشد. این محصول به علت فاقد پارابن یا هرگونه مواد حساسیت زا بودن برای شستشوی پلک، مژه و پاک کردن آرایش چشم نیز مناسب است.

ترکیبات موثر:

ویتامین C: از شناخته شده‌ترین خاصیت این ویتامین برای پوست، کمک به ساخت کلاژن است. ساخت بیشتر و بهتر کلاژن، به پوست خاصیت ارتجاعی بهتر و سفتی بیشتری می‌بخشد. این مورد یکی از فاکتورهای مهم در راستای داشتن یک پوست خوب و جوان است. به علاوه ویتامین C فوم ویتالیر موجب بهبود علائم آفتاب سوختگی بر روی پوست می‌شود. همچنین ویتامین ث یک عامل موثر در روشن سازی پوست و محو نمودن لک‌های پوست صورت است.

هیالورونیک اسید: اسید هیالورونیک ماده‌ای است که وظیفه مرطوب نگه داشتن پوست را بر عهده دارد. با افزایش سن این ماده کاهش یافته و چروک شدن و خشکی پوست را به دنبال دارد. حال فوم شستشوی صورت ویتامین C ویتالیر با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از این ماده، نیاز پوست را برطرف نموده و علاوه بر پاکسازی پوست، به مرطوب ماندن آن نیز کمک چشمگیری می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک