• دروا
  • فوم شستشو روشن کننده صورت انواع پوست بزرگسالان ملالیفت درمالیفت 150 ml ژرف کوشافرین

فوم شستشو روشن کننده صورت انواع پوست بزرگسالان ملالیفت درمالیفت 150 ml ژرف کوشافرین

Foam lightening face all skin adult melalift DERMA LIFT 150 ml ZHARF KOSHAFARIN


شناسه محصول: 6269961600054
امتیاز محصول

فوم شستشوی صورت درمالیفت یک شوینده غیر صابونی است با ترکیبات روشن کننده‌ای که دارد لک‌ها و تیرگی‌های پوست را از بین می‌برد و کاملا برای شستشوی روزانه مناسب است.

1,385,000 ریال
1,121,850 ریال
%19
تعداد
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
فوم شستشو روشن کننده صورت انواع پوست بزرگسالان ملالیفت درمالیفت 150 ml ژرف کوشافرین

فوم روشن کننده ملالیفت درمالیفت یکی از بهترین محصولات درمالیفت برای روشن کردن پوست های تیره می باشد. فوم روشن کننده ملالیفت دارای توانایی های بسیار گسترده ای بوده که می تواند کمک کند تا به راحتی پوست مصرف کننده یکنواخت شود. فوم ملالیفت درمالیفت دارای ترکیبات بسیار موثر و مناسبی بوده، که این موضوع باعث شده تا کیفیت و کارایی این محصول بسیار بیشتر شود. فوم درمالیفت می تواند به راحتی پوست را روشن نماید. این موضوع باعث شده تا موارد استفاده از فوم ملالیفت درمالیفت بسیار بیشتر شود. فوم درمالیفت ضد لک بسیار قوی بوده، که این موضوع باعث می شود تا افرادی که هر گونه لک بر روی پوست خود دارند، بتوانند مشکلات خود را برطرف نمایند. بدین ترتیب کاربرد فوم روشن کننده درمالیفت بسیار زیاد می باشد. فوم درمالیفت می تواند انواع تیرگی های پوست را به راحتی از بین ببرد. این موضوع کمک می نماید تا افرادی که به هر دلیلی شاهد لک بر روی پوست خود بوده، بتوانند با مصرف فوم درمالیفت، انواع لکه ها را برطرف نمایند.
فوم روشن کننده ملالیفت درمالیفت تاثیر بسیار زیادی در حفظ شادابی و طراوت پوست نیز دارد. بدین ترتیب معمولا افرادی که از فوم روشن کننده ملالیفت استفاده نموده، پوست بسیار شاداب تر و با طراوتی دارند. فوم روشن کننده ملالیفت فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و همچنین ترکیبات صابونی می باشد. فوم روشن کننده درمالیفت را می توان برای انواع مختلف پوست مورد استفاده قرار داد. بدین ترتیب معمولا همه افراد می توانند از فوم روشن کننده ملالیفت استفاده نمایند. بدین ترتیب میزان استفاده از فوم ملالیفت درمالیفت بسیار گسترده می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن

محصولات مشابه

پرداخت مطمئن پرداخت مطمئن

ارسال در سریعترین زمان ارسال در سریعترین زمان

تضمین اصالت تضمین اصالت

پشتیبانی 8 تا 17 پشتیبانی 8 تا 17

بازگشت کالا بازگشت کالا

0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک