دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه سنجش فشار خون دیجیتالی بازویی میکرولایف کلاسیک مدل BP B1

Sphygmomanometer digital arm MICROLIFE classic model BP B1


شناسه محصول: 4719003344269
شناسه محصول: 4719003344269
دسته بندی: فشارسنج
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دستگاه فشار سنج دیجیتال مارک میکرولایف تحت لیسانس سوییس مدلBP B1 Classic مناسب برای سنجش فشار خون به صورت اتوماتیک از طریق بازو می باشد. طول میکرولایف 11 سانتیمتر، عرض آن 9 سانتیمتر و ارتفاع 6 سانتیمتر، همچنین وزن فشار سنج 205 گرم می باشد که از نظر ابعاد و وزن برای یک فشارسنج قابل قبول می باشد. فشار سنج میکرولایف تنها با فشردن دکمه پاور شروع به اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب می کند و در کمتر از یک دقیقه نتیجه را اعلام می کند. یکی از نکات مهم این محصول کم صدا بودن آن هنگام سنجش فشار خون می باشد.

در پایین دستگاه 3 دکمه قرار دارد، دکمه وسط برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می شود، دکمه سمت چپ دکمه مربوط به تنظیمات دستگاه نظیر تنظیم تاریخ و ساعت می باشد و سمت راست دکمه (M) مموری می باشد که اطلاعات ذخیره شده را با تاریخ و ساعت نشان می دهد. در یک طرف میکرولایف جایگاه اتصال کاف این محصول تعبیه شده است. در کنار صفحه نمایش این دستگاه یک نمودار طبقه بندی فشار خون تعبیه شده که فشار خون را به 3 بخش مناسب، خطرناک و پر خطر دسته بندی می کند.

ویژگی های فشارسنج بازویی میکرولایف مدل BP B1 Classic

فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic اندازه‌گیری و تحلیل فشارخون را به صورت بازویی انجام می‌دهد که پس از انجام اندازه‌گیری می‌توان نتایج بدست آمده را بر روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده نمود. این محصول با تشخیص آریتمی قلب از بروز حملات و سکته مغزی پیشگیری می‌کند. این فشار سنج دارای صفحه‌نمایش بزرگی است که فشار خون و ضربان قلب را به وضوح نشان می‌دهد. میکرولایف دارای تاریخچه‌ی اندازه‌گیری‌ها و تشخیص آریتمی می‌باشد(عملکرد هشداردهنده مفیدی که به‌موقع شما را از وجود بی‌نظمی در ریتم قلب و احتمال بروز حملات یا سکته مغزی آگاه می‌کند).

میکرولایف دارای 30 جایگاه ثبت و ذخیره فشار خون اندازه گیری شده با تاریخ و ساعت می باشد و همچنین این محصول اندازه میانگین سنجش فشار خون را نیز اعلام می کند. کاف پارچه ای این دستگاه مناسب برای دور بازو 22 الی 42 سانتیمتر می باشد که برای بازوهای بزرگ و چاق هم مناسب است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک