دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ساشه فرتی اینفورس ام الحاوی 15 عددی طعم لیمو داروسازی الحاوی ایران

Sachet FERTINFORCE M ALHAVI 15 Pcs taste lemon ALHAVI PHARMACEUTICAL IRAN


شناسه محصول: 6260171300383
شناسه محصول: 6260171300383
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مهمترین بخش در قوای باروری مردان، وجود اسپرم های سالم است. اسپرم ها به دلیل افزایش سن در مردان و همچنین اثرات مخرب استرس اکسیداتیو تحرک و تراکم خود را از دست می دهند و قدرت کافی برای بارور کردن تخمک را ندارند. ساشه فرتی اینفورس ام الحاوی با ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی خود در ابتدا باعث مبارزه با اثرات مخرب رادیکال های آزاد بر اسپرم ها و سلول های بدن کرده و به این واسطه می تواند توان باروری مردان را افزایش دهد.

همچنین برخی از ترکیبات قرتی اینفورس ام الحاوی مانند ویتامین سی و زینک می توانند باعث افزایش سطح سلامتی سیستم ایمنی بدن شده و به این واسطه به باروری بهتر در مردان کمک کند. ساشه فرتی اینفورس ام الحاوی تنها برای مردانی که اختلال و مشکلی در باروری دارند نیست، بلکه این محصول برای افرادی که قصد باروری دارند نیز مناسب است و می تواند سلامت عمومی بدن آنها را برای داشتن فرزندی سالم ارتقا دهد.

ساشه فرتی اینفورس ام الحاوی حاوی 15 عدد ساشه است که می بایست برای دیدن حداکثر نتیجه حداقل به مدت 6 ماه و یا تا زمان تلاش برای بارداری مصرف گردد. اسانس لیمو نیز به ترکیبات این ماده اضافه شده است تا پذیرش این محصول را در مردان بهتر کند. فرتی اینفورس-ام طراحی شده و فرموله شده در شرکت الحاوی ایران است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک