دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

صابون کودکان ویتامین E دیترون 110 g رجین رخ

Soap bar cleaner all skin children vitamin E DITRON 110 g REJIN ROKH


شناسه محصول: 6263308300294
شناسه محصول: 6263308300294
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

صابون کودک دیترون حاوی ویتامین E به ملایمت آلودگی را از پوست پاک کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. صابون بچه ویتامینه دیترون برای پوست‌های حساس یکی از بهترین گزینه‌ها است چرا که باعث نرمی و طراوت پوست می‌شود و التهاب آن را کاهش می‌دهد.

این صابون انتخابی مناسب برای مراقبت از پوست محسوب می‌شود. صابون بچه ویتامینه دیترون برای شستشوی پوست صورت و بدن مناسب است. صابون بچه ویتامینه دیترون حاوی ویتامین  E است و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. صابون بچه ویتامینه دیترون باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. صابون بچه ویتامینه دیترون خاصیت مرطوب کنندگی و آب‌رسان دارد. صابون بچه ویتامینه دیترون فاقد مواد ناسازگار با پوست کودکان است. صابون بچه ویتامینه دیترون حاوی لانولین است و خاصیت ضد التهاب دارد.

برند دیترون، برندی ایرانی است که با ۱۲ سال سابقه در زمینه تولید و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات پوست و مو اعم از شامپوهای گیاهی و درمانی، کرم مو، ماسک مو، سرم مو، اسپری دو فاز مو، کرم‌های نرم‌کننده پوست، کرم ضد آفتاب، صابون‌های گیاهی و… با بالاترین سطح کیفی طبق استانداردهای روز اروپا، توانسته حضور موفقی در بازار داخلی کشور داشته و محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک