صابون جوانه گندم گل سیتو 125 g پاویژ

Soap bar cleaner all skin adult contains wheat germ extract GOL CITO 125 g PAVIJ


شناسه محصول: 6260255800242
امتیاز محصول

صابون جوانه گندم گل سیتو برای انواع پوست و به ویژه پوست چرب مناسب است. این محصول ویتامینه و تقویت کننده پوست بوده و در کاهش چربی اضافی پوست موثر عمل می‌کند.

209,100 ریال
135,915 ریال
%35
تعداد
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
صابون جوانه گندم گل سیتو 125 g پاویژ

صابون جوانه گندم گل سیتو مناسب انواع پوست و به ویژه افراد با پوست چرب است. این محصول تاثیر گذاری مناسبی در کاهش چربی اضافی پوست دارد. استفاده از آن موجب تقویت و ویتامینه شدن پوست می‌شود. این صابون به واسطه داشتن روغن جوانه گندم، فواید زیادی در کاهش چین و چروک‌های پوستی، پیری زودرس پوست، از بین بردن لک‌های ناشی از آفتاب، رفع جوش‌های پوستی، بهبود گردش خون در پوست، کاهش کراتین‌های اضافی و چربی اضافه پوست را دارد. به طور کلی می‌توان گفت این صابون به واسطه داشتن سلنیوم و منیزیم، در رفع انواع جوش و ناراحتی پوستی مفید است. 

فواید جوانه گندم برای پوست

گندم از جمله گیاهان باستانی به شمار می‌آید که از هزاران سال قبل کاشت می‌شده است. خواص جوانه گندم برای پوست و مو بسیار زیاد است. روغنی که از جوانه گندم استخراج می‌شود سرشار از پتاسیم، منیزیم، ویتامین ب ۶ و فسفر بوده که برای سلامت انسان به ویژه پوست مفید است. این روغن یک منبع غنی از آنتی اکسیدان است و به واسطه داشتن ویتامین E یک گزینه مناسب برای کاهش چین و چروک‌های پوستی و چربی اضافی پوست است. علاوه بر آن جوانه گندم در کاهش و رفع لک‌های پوستی موثر است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
پرداخت مطمئن پرداخت مطمئن

ارسال در سریعترین زمان ارسال در سریعترین زمان

تضمین اصالت تضمین اصالت

پشتیبانی 8 تا 17 پشتیبانی 8 تا 17

بازگشت کالا بازگشت کالا

0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک