دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شیر دوش الکتریکی های_تک مدل EBP-3112

Breast pump electrical HI-TEC model EBP-3112


شناسه محصول: 7547700617822
شناسه محصول: 7547700617822
دسته بندی: شیر دوش برقی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ست شیردوش برقی های تک مدل EBP-۳۱۱۲ دارای یک بطری از جنس پروپیلن بوده که روی آن درجه بندی درج شده است. همچنین این محصول که به عنوان یک وسیله کارامد بعد از بارداری محسوب می‌شود به سری مکنده سیلیکونیی بسیار نرم با فرم گلبرگی مجهز است. شیر دوش های تک دارای سیستم جلوگیری از بازگشت شیر در زمان دوشیدن است و این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی این کار را انجام دهید. با توجه به دکمه‌های تنظیم قدرت مکش دستگاه، با تعداد درجه‌های تنظیم متفاوت، این امکان برای شما وجود دارد تا قدرت مکش را به آسانی کم یا زیاد کنید.

ست شیر دوش برقی های تک از متریال خوب و با کیفیتی ساخته شده است که فاقد هرگونه ماده مضر و خطرناک است. این کیفیت در تمامی اجزای تشکیل دهنده این ست قابل مشاهده است. قطعات تشکیل دهنده این محصول کم حجم و با وزن کم بوده و به راحتی قابلیت حمل دارند. در این ست یک سری سیلیکونی گرد دارای درپوش و همچنین دوشاخه سیم آداپتور نیز عرضه شده است که تمامی این تکه‌ها، وزنی بسیار سبک دارند.

حالت RME

با فشردن دکمه A۲ دستگاه وارد حالت Residual Milk Expression می‌شود که این حالت در انتهای عملیات شیردهی صورت می‌گیرد. این حالت دارای ۵ قدرت مکش است. چنانچه به هر دلیلی بعد از عملیات اولیه، شیری درون سینه مادر باقی مانده باشد، استفاده از این حالت سبب مکش تمامی باقیمانده شیر از سینه مادر می‌شود. پس از پایان این حالت شیر دوش به صورت خودکار خاموش می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک