دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شربت پدی کاف دینه 60 ml مجتمع صنایع دینه

Syrup PEDICOUGH DINEH 60 ml DINEH INDUSTRIES COMPLEX


شناسه محصول: 6260154715067
شناسه محصول: 6260154715067
امتیاز محصول

داروخانه ها

390,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اثرات درمانی و فارماکولوژی:

شربت پدی کاف به دلیل وجود عصاره آویشن و عشقه، که اثرات آنها در درمان سرفه و برونشیت تایید شده است، دارای خواص ضد التهاب و اسپاسم برونش هاست. همچنین خاصیت ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی مواد موثره آویشن و عشقه ثابت شده است. تیمول (ماده موثره اصلی آویشن) با دفع از طریق مجاری تنفسی فوقانی، باعث ضد عفونی این مجاری می شود.

سایر ترکیبات موجود در عصاره از جمله فلاوونوییدها، با اثرات ضد التهابی موجب رفع تحریکات و التهابات مجاری تنفسی می گردند. همچنین در فرمولاسیون این شربت، از گیاه ختمی استفاده شده است که موسیلاژ تولید شده توسط آن، به عنوان یک لایه محافظ بر مخاط آسیب دیده گلو عمل می کند و دارای خواص نرم کنندگی، ضدسرفه و ضد التهاب است. شربت پدی کاف فاقد الکل، رنگ و طعم دهنده مصنوعی است. میزان تیمول آن به گونه ای تنظیم شده است که ضمن دارا بودن خواص درمانی، به خوبی مورد پذیرش شیرخواران و کودکان قرار  می گیرد. از این رو، به عنوان شربت تسکین دهنده سرفه کودکان (به ویژه در سرفه های تحریکی، حساسیتی و سرماخوردگی) گزینه مناسبی است.
در یک تست بالینی که بر روی شربت حاوی آویشن، عشقه و ریشه ختمی انجام گرفت، کاهش علائم و سرفه ناشی از سرماخوردگی، برونشیت و بیماری های تنفسی خلط دار(Viscous Mucus) تا حد خوب و بسیار خوب بهبود یافت و تحمل پذیری دارو از جانب پزشکان و بیماران بسیار خوب توصیف شد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک