دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شربت لیور اید حکیم تجارت سهند 200 ml حکیم تجارت سهند

Syrup LIVER AID HAKIM TEJARAT SAHAND 200 ml HAKIM TEJARAT SAHAND


شناسه محصول: 6263543700019
شناسه محصول: 6263543700019
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

به دلیل نقش مهم کبد در متابولیسم؛ هر گونه تغییر در سلول‌ها و یا آنزیم‌های کبدی از طریق ورود مواد غذایی، دارو و سایر مواد به بدن، سلامت فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از آنجایی که رادیکال‌های آزاد نقش مهمی در پراکسیداسیون لیپیدها در انواع مسمومیت‌های کبدی ایفا می‌کنند، اثر ضد اکسیداسیونی بسیار قوی سیلیمارین ممکن است اثر حفاظتی آن را در مقابل عوامل سمی گوناگون روی کبد توجیه نماید.

ترکیبات شربت لیور اید حکیم تجارت سهند به عنوان عوامل نابود کننده رادیکال‌های آزاد عمل کرده و از فرایند پراکسیداسیون دخیل در ضایعات کبدی پیشگیری می‌کنند.

سیلیمارین فعالیت آنزیم RNA پلیمراز را در هسته سلولی افزایش داده و موجب تحریک سنتز پروتئین‌ها می‌شود که این عمل قدرت نوسازی سلولی کبد را افزایش می‌دهد و به عنوان یک آنتی اکسیدان مستقیم عمل می‌کند. همچنین تاثیرگذاری در هپاتیت حاد و مزمن هم از طریق این مکانیسم به اثبات رسیده است.

این شربت برای کاهش آنزیم‌های کبدی، کمک به درمان کبد چرب، کمک به رفع التهابات مزمن کبد، کمک به بهبود عملکرد کیسه صفرا، پیشگیری از ابتلا به سرطان کبد، محافظت از سلول‌های کبدی در برابر صدمات ناشی از مصرف داروها و الکل موثر است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک