دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شربت ایمونو سانستول 155 ml طعم پرتقال روژین فارمد ایران

Syrup IMMUNO SANOSTOL 155 ml taste orange ROUGIN PHARMED IRAN


شناسه محصول: 6263923000234
شناسه محصول: 6263923000234
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,980,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شربت ایمونو سانستول با دارا بودن انواع ترکیبات آنتی اکسیدان یک انتخاب مناسب و موثر جهت تقویت سیستم ایمنی به شمار می‌آید. ترکیبات آنتی اکسیدان اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و سلامت عمومی را ارتقا می‌دهد. در این بین شربت تقویت سیستم ایمنی حاوی ویتامین‌های گروه b، a، c، e و d۳است که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی و بهبود گردش خون باعث جلوگیری از کمبود آهن و کم خونی نیز می‌شود.

ترکیب بی نظیر ژل رویال نیز به این شربت اضافه شده است که ارزشمندی آن را چندین برابر می‌کند. با جذب ژل رویال شما به یک سطح بالایی از سلامتی و پویایی خواهید رسید. ژل رویال به کار رفته در شربت تقویت سیستم ایمنی سانستول در تقویت سیستم گوارش، درمان سرماخوردگی، درمان جوش‌های زیر پوستی، تسکین درد کلیوی و حتی کاهش وزن نیز موثر است.

شربت ایمونو سانستول به واسطه دارا بودن ترکیبات مغذی در مقابل عوامل مختلفی مانند عفونت‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها مقاومت نشان می‌دهد. ترکیبات این شربت قادر هستند تا به سلول‌ها کمک کنند تا در برابر آسیب‌های احتمالی دوام بیاورند. به عنوان مثال ویتامین ث به کار رفته در آن به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.

از آن سو ویتامین d علاوه بر تقویت سیستم ایمنی برای سلامت استخوان‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است. روی نیز یک عنصر موثر جهت رشد و تقسیم سلول‌ها، سنتز پروتئین‌ها و فعالیت بسیاری از آنزیم‌ها است. از آن طرف ویتامین D۳باعث کاهش خطر بروز بیماری‌های التهابی و عفونی شده و قوی‌تر شدن استخوان‌ها را به دنبال دارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک