دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شربت اکیناکید دینه 120 ml مجتمع صنایع دینه

Syrup ECHINAKID DINEH 120 ml DINEH INDUSTRIES COMPLEX


شناسه محصول: 6260154700582
شناسه محصول: 6260154700582
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اثرات درمانی و فارماکولوژیک:

شربت اکیناکید ترکیب کاملی از 3 گیاه موثر در پیشگیری و بهبود عفونت های ویروسی و باکتریال، به ویژه عفونت های سیستم تنفسی فوقانی و تقویت سیستم ایمنی می باشد. مواد موثره اصلی اکیناسه شامل آلکامیدها، گلیکوپروتئین ها و مشتقات کافئیک اسید (مانند شیکوریک اسید و اکیناکوزیدها) است که دارای خواص تحریک سیستم ایمنی می باشد. در اروپا از فرآوده های حاوی اکیناسه برای پیشگیری و بهبود     عفونت های ویروسی و باکتریایی و به عنوان کمک در مان عفونت های حادتر استفاده می شود. عصاره اکیناسه در بهبود عفونت های سیستم تنفسی فوقانی و آنفولانزا تجویز شده و در کاهش علائم سرما خوردگی اثر بخشی بالایی دارد و چنانچه بلافاصله بعد از در معرض عفونت قرار گرفتن مصرف شود، در کاهش شدت و طول دوره موثرتر است. اثر پنیرک با وجود مواد موثره فلاونوییدی و موسیلاژ ها در درمان سرفه، برونشیت و التهاب دهان و گلو از طرف کمیسیون E مورد تایید قرار گرفته است.

سامبوکوس نیگرا باعث کوتاه شدن دوره و کاهش شدت آنفولانزا و سرماخوردگی می شود و مصرف آن از طرف کمیسیون E در بهبود سرفه، برونشیت، تب و سرماخوردگی ها تایید شده است و به عنوان یک معرق در بهبود سرماخوردگی های همره با تب توصیه می شود. این شربت غلیظ با وجود عصاره های گیاهی موثر، و رنگ کاملا طبیعی ناشی از میوه های سامبوکوس، فاقد الکل بوده و مصرف آن برای کودکان بسیار مناسب می باشد.

اجزا و مواد موثره:

هر 5 میلی لیتر از شرت اکیناکید حاوی 405 میلی گرم عصاره میوه سامبوکوس نیگرا (آقطی) استاندارد شده بر مبنای 0.1 درصد آنتوسیانین، 91میلی گرم عصاره موسیلاژی پنیرک و 30 میلی گرم عصاره اکیناسه می باشد که بر مبنای 6 میلی گرم مشتقات کافئیک اسید در هر 5 میلی لیتر شربت استاندارد شده است.

سایر اجزا: گلیسیرین، ساکارز، صمغ زانتان، نیپاژین، نیپازول، آب خالص


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک