دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو موهای چرب بزرگسالان ماینوکسی لافارر 250 ml لابراتوار دکتر کامکار

Shampoo greasy hair adult minoxi LAFARRERR 250 ml DR. KAMKAR'S LABOTATORY


شناسه محصول: 6260238600920
شناسه محصول: 6260238600920
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو ماینوکسی موی چرب لافارر با فرمولاسیون ویژه ماینوکسیدیل و کافئین و همچنین با بهره گیری از عصاره های گیاهی و موثر در درمان ریزش مو، در سه نوع مخصوص موهای خشک، چرب و معمولی تولید شده است. این شامپو با افزایش متابولیسم سلولی و کاهش تولید فرم فعال تستسترون، از انواع ریزش موی ارثی، سکه ای و … جلوگیری کرده و باعث رویش مجدد تارهای مو می گردد.

ماینوکسیدیل:

ماینوکسیدیل برای درمان ریزش مو با الگوی مردانه و ریزش مو با الگوی زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات این دارو می تواند برای درمان سایر الگوهای ریزش مو همچون ریزش موی سکه ای و تقویت مو پس از کاشت طبیعی یا درمان ریزش مو در نتیجه شیمی درمانی نیز مفید باشد. توجه داشته باشید ماینوکسیدیل یک درمان برای ریزش مو است و نمی تواند این مشکل را به طور کامل از بین ببرد. ماینوکسیدیل باعث گشاد شدن رگ های خونی در محیط مورد استفاده می گردد، باعث تغذیه بهتر فولیکول های مو شده و امکان رویش مجدد موهای ریخته شده مهیا می کند. درمان با ماینوکسیدیل، در همه ی افراد به یک صورت نیست و نمی توان نتیجه ی ثابتی برای همه ی افراد داد. ماینوکسیدیل دوره فاز رشد فعال مو (Anagen) را افزایش داده و باعث بزرگ شدن موهای نازک شده (موهای مینیاتوری) می شود و موها بلندتر و کلفت تر می شوند.

عصاره چای سبز:

چای سبز حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است که رشد موها را باعث می شوند. کتکین یا کتشین های موجود در چای سبز دارای خواص بازدارنده آنزیم ۵آلفا ردوکتاز هستند که به بلوکه شدن دی هیدرو تستوسترون(DHT)، یکی از عوامل مهم ریزش مو، کمک می کنند. چای سبز می تواند حتی باعث رشد موهای جدید شده و از مشکلات شایع نظیر خشکی پوست سر و شوره سر نیز پیشگیری کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک