دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو ملایم موهای حساس کودکان فیروز 500 ml گروه بهداشتی فیروز

Shampoo gentle sensitive children FIROOZ 500 ml FIROOZ HYGIENIC GROUP


شناسه محصول: 6260212775569
شناسه محصول: 6260212775569
دسته بندی: شامپو کودک
امتیاز محصول

داروخانه ها

460,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو بچه فیروزکه به عنوان شامپو بچه کلاسیک نیز شناخته می شود، نه تنها برای موهای کودکان مناسب است بلکه برای استفاده روزانه ی بزرگسالانی که موهای آنها زبر و خشک شده و لطافت خود را از دست داده اند، نیز مناسب می باشد. به دلیل فاقد الکل و مواد حساسیت زا بودن می توان از این شامپو برای شستشوی صورت بعد از آرایش و یا التیام پلک ها در زمانیکه متورم شده اند استفاده نمود. رایحه ی ملایم و مطبوع شامپوهای فیروزیکی از ویژگی های مطلوب آنها به شمار می رود.

تفاوت شامپو بچه فیروز با شامپو های دیگر درpH، نوع و غلظت مواد فعال آن است. pH شامپو بچه فیروز طوری تنظیم شده که با pH چشم مطابقت داشته و میزان ریزش اشک را به حداقل می رساند. ماده شوینده مورد استفاده در شامپو بچه فیروز از نوع آمفوتری است که ضمن شویندگی، سازگاری بیشتری با مخاط چشم کودکان دارد. همچنین دقت نظر در تهیه مواد اولیه، رعایت اصول بهداشتی در خط تولید، جنس تجهیزات ساخت و بسته بندی، دقت تولید کننده، شرایط نگهداری محصول تا رسیدن به دست مصرف کننده نیز از عوامل مهم و موثر در کیفیت نهایی شامپو بچه فیروز می باشد. شامپو بچه فیروز در بسته بندی بطری های۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۵۰ میلی لیتری تولید و به بازار عرضه شده است.

 شرکت فیروز فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولات بهداشتی از سال ۱۳۵۳ و به عنوان اولین تولید کننده ی محصولات بهداشتی کودک در خاور میانه آغاز به کار کرد و پس از ۴۰ سال کیفیت محصولاتش هر روز بهتر از روزهای قبل شده است. تمامی محصولات فیروز توسط متخصصان شرکت مورد آزمایش های کلینیکی دوره ای قرار گرفته و عدم حساسیت زایی آن ها تایید شده است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک