دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو ضد شوره کف سر خشک بزرگسالان درمااسکالپ درماسیف 200 ml پارس حیان

Shampoo anti dandruff dry scalp adult DERMA SCALP DERMASAFE 200 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147740601
شناسه محصول: 6260147740601
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,045,000 ریال
794,200 ریال
%24
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو ضد شوره سری درمااسکالپ درماسیف با جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها و به کمک مقادیر بالای پانتنول موجود در ساختار خود سبب ترمیم سریعتر صدمات پوستی می‌شود. این شامپو ضدشوره برای کسانی که مو و پوست سر خشک دارند، مناسب است. همچنین شامپوی ضد شوره درمااسکالپ درماسیف به بهبود شوره، التیام و تسکین پوست سر خشک و خارش دار کمک می‌کند.

ترکیبات موثر در شامپو ضد شوره درماسیف:

  • شی باتر: از دانه‌های درخت shea یا karate  استخراج می‌شود. اسیدهای چرب موجود در آن موجب ایجاد خواص التیام دهندگی منحصر به فرد آن شده و ویتامین‌های E، A و F موجود در آن تقویت پوست را سبب می‌شود. ویتامین اف در بازسازی و حفاظت از پوست نقش ویژه ای داشته و باعث بهبود ساختار پوست‌های خشک و آسیب دیده می‌شود. شی باتر به راحتی توسط پوست جذب شده و بدون مسدود نمودن منافذ پوستی سبب نرم شدن سریع پوست می‌شود.
  • عصاره بابونه: این ماده دارای خواص ضد التهابی بوده و در بهبود اریتم و التهابات ایجاد شده در پوست و غشاء مخاطی کاربرد فراوان دارد. این عصاره با جلوگیری از آزادسازی هیستامین از طریق بلوکه کردن ورود یون کلسیم به ماست سل‌ها و بازوفیل‌ها و پایدار نمودن غشا ماست سل‌ها، ایجاد اثرات خنثی کنندگی رادیکال‌های آزاد توسط فلاونوئیدها و جلوگیری از سنتز رادیکال‌های سوپر اکسیدی خواص ضد التهابی منحصر به فرد خود را ایجاد می‌نماید
  • عصاره کالاندولا: این ماده علاوه بر اثرات التیام بخشی و ترمیم کنندگی، یک ضدعفونی کننده و آنتی فونگال بسیار قوی است و به کمک خواص آنتی باکتریالی و التیام بخشی قوی خود سبب کاهش التهاب، رفع خشکی و خارش پوست سر می‌شود.
  • عصاره رزماری: سبب بهبود گردش خون مویرگی پوست سر و تغذیه بهتر فولیکول مو و در نتیجه تحریک رشد موها گردیده و علاوه بر دارا بودن خاصیت تقویت کنندگی و پرپشت کنندگی مو، دارای خواص ضد شوره بوده و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی، با خنثی سازی رادیکال‌های آزاد به ایجاد درخشندگی و حالت پذیری موها کمک شایانی می‌نماید.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک