دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو ضد ریزش موهای معمولی تا چرب بزرگسالان دارای عصاره گزنه ایروکس 200 g آوند فر

Shampoo anti chute normal to oily hair adult with nettle extract contains vitamin B5 and E IROX 200 g AVAND FAR


شناسه محصول: 6261124004112
شناسه محصول: 6261124004112
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

داروخانه ها

520,300 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو گزنه ایروکس حاوی سورفکتانت های آنیونی و آمفوتری مناسبی است که قدرت شویندگی خوبی برای کنترل چربی پوست سر ایجاد می کنند. ترکیب آمونیوم آلکیل اترسولفات نیز سورفاکتانت مناسبی با پایه آنیونی و خواص آمفوتری است که قدرت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بالا دارد. این شامپو از ترکیبات گلیسرین، د- پانتنول، ویتامینE ، پروپیلن گلیکـول و آلانتویین تشکیل شده که نرم کننده، مرطوب کننده، ضد التهاب و ضد خارش می باشند. عصاره ی گزنه با داشتن خـواص محرک رشد مو و کنترل چربی سر می تواند نقش ارزنـده ای در کاهش و درمان ریزش مو داشته باشد. عصاره گزنه موجود در شامپو ایروکس با افزایش گردش خون محیطی سبب تحریک رویش مو شده، همچنین چربی پوست سر و مو را کنترل و کاهش می دهد. ترکیبات نرم کننده گیاهی، پلیمرهای مرطوب کننده و حجم دهنده مو و ویتامین های E و B۵ به حفظ سلامت، شادابی و درخشندگی مو کمک کرده و از گره خوردن آن جلوگیری می کنند.

ترکیبات موثر شامپو گزنه ایروکس

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا خواص ارزشمند متعددی دارد که از دیرباز نقش ویژه ای برای آن در بهداشت پوست و مو شکل گرفته است. این ترکیب با چربی پوست سر سازگار بوده و اثرات قوی مرطوب کننده، نرم کننده، التیام بخش و آنتی باکتریال دارد.

پلی کواترنیوم- ۱۰

 پلی کواترنیوم-۱۰ در دو فرم ( جدا و در کمپلکس) ترکیب ارزشمندی است که عـلاوه بر نرم کنندگی و حالت دهندگی، در درخشندگی و جلوگیری از موخوره، وزشدن و گره خوردن مو موثر است. همچنین موجب ترمیم موی های آسیب دیده و شکننده می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک