دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو شستشوی پلک و مژه آرگوسول 70 ml کیمیا کالا رازی ایران

Shampoo eyelid and eyelash cleansing ARGUSOL 70 ml KIMIA KALA RAZI IRAN


شناسه محصول: 6268822800022
شناسه محصول: 6268822800022
دسته بندی: شستشو پلک و مژه
امتیاز محصول

داروخانه ها

804,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

می دانید که پوست دور چشم دارای پوست حساس است و آسیب پذیرترین نقطه صورت است و سریع تر از هر قسمت دیگری چروک می‌شود. درواقع چشم عضو حساس، ظریف، دقیق و عامل بینایی است. لازمه داشتن بینایی مناسب، رعایت بهداشت و سلامت این عضو است. شامپو شستشو پلک و مژه آرگوسول با فرمولاسیون منحصر به فرد خود از ملایم ترین ترکیبات به همراه روغن درخت چای و عصاره بابونه تولید شده است. رنگ‌ها، اسانس‌ها، پارابن‌ها و ترکیبات سولفات که اثرات منفی بر روی چشم، پلک و مژه دارند، در فرمولاسیون این شامپو به کار برده نشده است. از این شامپو برای پاک کردن آرایش پلک و چشم، شستشوی پلک و مژه بعد از استفاده از عمل جراحی و استفاده از لنزهای تماسی استفاده می‌شود.

این شامپو حاوی 2 درصد روغن درخت چای است. این گیاه بومی استرالیا است در منابع علمی به عنوان یک ترکیب مفید در حفظ بهداشت پلک و مژه معرفی شده است. PH این فراورده در محدوده طبیعی PH چشم، یعنی 5.5 تا 7 تنظیم شده است که این امر باعث به حداقل رساندن تحریک چشم می‌شود. کف ایجاد شده در این محصول کنترل شده است و خیلی کمتر از شامپوهای مشابه است.

شامپوی آرگوسول که در دوسایز 70 میلی لیتر و 140 میلی لیتر در بازار دارویی موجود است. شوینده ی تخصصی چشم و دور چشم است، کاربرد آن ها برای پاک کردن آرایش پلک و چشم ،شستشوی پلک و مژه بعد از استفاده از لنزهای تماسی و قبل از اعمال جراحی و پاک کردن آلودگی های اطراف چشم. این شامپو ها فاقد پارابن ، سولفات ، سدیم کلراید و اسانس هستند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک