دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو شستشوی پلک و مژه آرگوسول 140 ml کیمیا کالا رازی ایران

Shampoo eyelid and eyelash cleansing ARGUSOL 140 ml KIMIA KALA RAZI IRAN


شناسه محصول: 6268822800015
شناسه محصول: 6268822800015
دسته بندی: شستشو پلک و مژه
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

می دانید که پوست دور چشم دارای پوست حساس است و آسیب پذیرترین نقطه صورت است و سریع تر از هر قسمت دیگری چروک می‌شود. درواقع چشم عضو حساس، ظریف، دقیق و عامل بینایی است. لازمه داشتن بینایی مناسب، رعایت بهداشت و سلامت این عضو است. شامپو شستشو پلک و مژه آرگوسول با فرمولاسیون منحصر به فرد خود از ملایم ترین ترکیبات به همراه روغن درخت چای و عصاره بابونه تولید شده است. رنگ‌ها، اسانس‌ها، پارابن‌ها و ترکیبات سولفات که اثرات منفی بر روی چشم، پلک و مژه دارند، در فرمولاسیون این شامپو به کار برده نشده است. از این شامپو برای پاک کردن آرایش پلک و چشم، شستشوی پلک و مژه بعد از استفاده از عمل جراحی و استفاده از لنزهای تماسی استفاده می‌شود.

این شامپو حاوی 2 درصد روغن درخت چای است. این گیاه بومی استرالیا است در منابع علمی به عنوان یک ترکیب مفید در حفظ بهداشت پلک و مژه معرفی شده است. PH این فراورده در محدوده طبیعی PH چشم، یعنی 5.5 تا 7 تنظیم شده است که این امر باعث به حداقل رساندن تحریک چشم می‌شود. کف ایجاد شده در این محصول کنترل شده است و خیلی کمتر از شامپوهای مشابه است.

شامپوی آرگوسول که در دوسایز 70 میلی لیتر و 140 میلی لیتر در بازار دارویی موجود است. شوینده ی تخصصی چشم و دور چشم است، کاربرد آن ها برای پاک کردن آرایش پلک و چشم ،شستشوی پلک و مژه بعد از استفاده از لنزهای تماسی و قبل از اعمال جراحی و پاک کردن آلودگی های اطراف چشم. این شامپو ها فاقد پارابن ، سولفات ، سدیم کلراید و اسانس هستند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک