دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو روزانه موهای معمولی عصاره سبوس گندم ایروکس 200 g آوند فر

Shampoo daily normal hair wheat bran extract contains vitamin B5 IROX 200 g AVAND FAR


شناسه محصول: 6261124004013
شناسه محصول: 6261124004013
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

داروخانه ها

392,000 ریال
341,040 ریال
%13
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

در فرمولاسیون شامپو سبوس گندم ایروکس از عصاره کامل سبوس گندم استفاده شده است. ویتامین ها بویژه ویتامین های گروه B، املاح معدنی، لسیتین، چربی، فیتوسترین و اسید های چرب ضروری در پوست (سبوس)، مغز دانه و جوانه گندم وجود دارند. ویتامین های موجود در گندم نقش مهمی در لطافت و درخشندگی مو دارد. این شامپو برای درخشندگی و حالت دهندگی موهای معمولی طراحی شده است. شامپو سبوس گندم ایروکس نرم کننده و حالت دهنده نیز می باشد.

ترکیبات موثر شامپو سبوس گندم ایروکس

عصاره بید کانادایی

عصاره بید کانادایی با داشتن ترکیبات التیام بخش، نرم کننده و ضد التهاب، قدرت بالایی در ترمیم و التیام پوست  سر دارد و به سلامت و شادابی مو کمک می کند. گفته می شود خواص ضد قارچی آنتی هیدروژنیک این گیاه در کنترل و کاهش ریزش مو می تواند موثر باشد.

پرو ویتامین B۵

شامپو سبوس گندم ایروکس حاوی پرو ویتامین B۵ جهت جلوگیری از خشکی و تخریب لایه خارجی مو می باشد. پرو ویتامین B۵ با نفوذ به ساقه مو باعث تقویت و افزایش استحکام آن شده و رطوبت لازم را به آن می بخشد. همچنین این ویتامین با تنظیم تعادل آب و چربی، در تامین شادابی و طراوت پوست سر نقش بسیار موثری دارد.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا خواص ارزشمند متعددی دارد که از دیرباز نقش ویژه ای به آن در بهداشت پوست و مو بخشیده است. این ترکیب با چربی پوست سازگار بوده و اثرات قوی مرطوب کننده، نرم کننده، التیام بخش و آنتی باکتریال دارد.

پلی کواترینوم ۱۰

 پلی کواترینوم ۱۰ موجب ترمیم موهای شکننده و جلوگیری از آسیب مو و موخوره شده و همچنین به تسکین التهاب و خوشکی پوست کف سر کمک می کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک