دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو سر و بدن انواع مو کودکان اویکیدز اویدرم 200 ml کیمیا فراز زیبایی

Shampoo hair and body without sulfate all hair type children EVIKIDS EVIDERM 200 ml KIMIA FARAZ ZIBAEE


شناسه محصول: 6261963201185
شناسه محصول: 6261963201185
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,190,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو سر و بدن کودک اویدرم 200 میلی لیتر Eviderm Evikids Head And Body Baby Shampoo 200ml، حاوی پروتئین هیدرولیز شده‌ی گندم، ذرت و‌ سویا است که پاک کننده‌ی ملایم و لطافت دهنده‌ی پوست سر و بدن کودک است و دارای پی هاش pH خنثی و مناسب پوست کودک می‌باشد.

شامپو سر و بدن کودک اویدرم، بدون مواد صابونی، سولفات، پارابن، الکل و‌ نمک است که ایجاد اشک، حساسیت و سوزش چشم در کودک را بدنبال نخواهد داشت و قابل استفاده برای شستشوی روزانه صورت و بدن بچه‌ها خواهد بود.

پروتئین هیدرولیز شده‌ی گندم:

به طور کلی پروتئین هیدرولیز شده‌ی گندم: از جوانه گندم به دست می‌آید و به صورت صنعتی و طی یک فرآیند کوتاه و ساده تولید می‌شود و برای پوست و مو بی‌خطر می‌باشد. حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده و آبرسان و ضد پیری است.

ذرت:

ذرت سرشار از اسیدهای آمینه است که در رشد مو و همچنین بهبود سد ایمنی پوست موثر است و در پیشگیری از باکتری‌ها و میکروب‌ها موثر خواهد بود. ذرت همچنین ضد شوره سر است.

سویا:

حاوی اسیدهای چرب امگا۳، ویتامین‌هایی همچون ای E و ماده‌ی معدنی منگنز است که به تغذیه و تقویت مو و پوست می‌پردازد و آن‌ها را آبرسانی و رطوبت رسانی می‌کند. سویا با رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان می‌جنگند و از مو و پوست محافظت می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک