دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو تقویت کننده موهای خشک بزرگسالان کاتوس 200 ml طناز گستر آسیا

Shampoo fortifying without sulfate dry hair adult CATTOS 200 ml TANNAZ GOSTAR ASIA


شناسه محصول: 6269717101989
شناسه محصول: 6269717101989
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موهای خشک کاتوس به گونه‌ای فرموله شده است که برای درمان همزمان خشکی و ریزش مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که دچار ریزش مو هستند و موهای خشکی دارند می‌توانند از این شامپو با کیفیت خوب استفاده کنند و تاثیر آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ببینند. شامپو ضد ریزش Cattos با آبرسان عمقی به موهایتان موجب خوش‌حالت شدنشان می‌شود، به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می‌کند و سبب بهبود رشد مو و تقویت آن‌ها می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، شامپو تقویت کننده موی خشک کاتوس حاوی پروتئین هیدرولیز شده‌ی کلاژن و پروتئین هیدرولیز شده‌ی گندم است. وجود این دو ماده در کنار هم باعث تقویت ساختار مو شده و به آن استحکام می‌بخشد. ناگفته نماند پروتئین هیدرولیز شده گندم ساقه موهایتان را از درون تقویت می‌کند و ظاهر موهایتان را زیبا، براق‌ و سالم‌تر نشان می‌دهد.

چه عواملی باعث ایجاد خشکی مو می‌شود؟

عوامل زیادی بر روی خشکی مو می‌توانند تاثیر داشته باشند؛ برای مثال نور خورشید، استخر‌های شنا، آب نمک دار و باد می‌توانند موها را خشک، سفید و شکننده کنند. به علاوه رژیم غذایی باعث کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن می‌شود. این امر حیات دوباره‌ی موها را مختل می‌سازد و موجب تحلیل استحکام موها خواهد شد. آسیب‌های فیزیکی همانند استفاده طولانی مدت از سشوار و براشینگ نیز از دیگر عوامل ایجاد موهای خشک و آسیب دیده هستند. به همین منظور یکی از راه‌های درمان خشکی مو استفاده از شامپو موهای خشک کاکتوس بوده که در تقویت موها نیز نقش دارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک