دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو ترمیم کننده موهای آسیب دیده بزرگسالان سان سیلک 600 ml یونیلیور

Shampoo repairing damaged hair adult SUN SILK 600 ml UNILEVER


شناسه محصول: 6260526419487
شناسه محصول: 6260526419487
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

داروخانه ها

975,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو ترمیم کننده سان سیلک که با نام شامپو سان سیلک نارنجی نیز شناخته می شود، به کمک توماس تاوی متخصص ترمیم و احیای موهای آسیب دیده و خشک تولید شده است. در این شامپو از تکنولوژی نوتری کراتین استفاده شده است و به ۷ لایه مو نفوذ می کند. به این معنی که ترکیبات مغذی و ترمیم کننده شامپو ترمیم کننده سان سیلک توانایی نفوذ به عمیق ترین لایه های مو را دارد و علاوه بر ترمیم سطح ظاهری مو، سطوح داخلی مو را نیز ترمیم می نماید.

شاید ظاهر آسیب دیده و شکننده موها شما را نگران و آزرده کرده باشد. اما اگر بتوانید ساختمان موی آسیب دیده را ببینید از لایه ها و حفره های بد شکل آن وحشت زده خواهید شد. برند سان سیلک مدعی است که تنها پس از ۵ بار استفاده از این شامپو برای موهای آسیب دیده ، شاهد ترمیم موهایتان خواهید بود.

محصولات سان سیلک:

شرکت سان سیلک فعالیت خود را در کشور انگلستان آغاز نمود. این شرکت تولید محصولاتی برای سلامت و تقویت مو را هدف خود قرار داد. موهای سالم، زیبا، مستحکم و درخشنده آرزوی بسیاری از بانوان است. سان سیلک با در نظر گرفتن این امر و توجه به سلامت مو فرمولاسیونی را برای محصولات خود در نظر گرفت که تنها چربی اضافی و آلودگی های باقی مانده بر روی مو را از بین می برد و چربی طبیعی مو را حفظ می نمود.

شامپوهای برند سان سیلک به سبب همین ویژگی بسیار مورد توجه قرار گرفت و به سرعت بین مصرف کنندگان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داد. با شامپوهای سان سیلک موها سالم تر می مانند و درخشش خاصی برای مو به ارمغان می آورند. امروزه این برند مشهور، انواع شامپو و نرم کننده تولید می نماید که در بسیاری از کشورهای جهان عرضه می شود و همچنان طرفداران بسیاری از آن استقبال می کنند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک